Op zoek naar een horloge

Je moet em ook op een vriendelijke manier naar bed dwingen te gaan binnen niet al te lange tijd.

1 like

O ja, bijna vergeten.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

2 likes

Nog bedankt voor vele reacties maar ik kan jullie er wel gelijk in geven dat Boss inderdaad een modewerk is.
Hoewel er vele van jullie Seiko hebben genoemd ben ik nog niet bepaald gecharmeerd van de horloges van het merk.
De Certina vind ik wel een mooie oogt goed maar een Seiko zit er nog niet in voorlopig.

Ik zal de forum goed in de gaten houden misschien dat ik weg moois tegen kom.
Wie weet waar mijn zoektocht naar zal leiden tot iets moois om mijn pols!

Wil in ieder geval iedereen bedanken voor zijn reactie neem ik zeker allemaal mee!

Wat voor glas zit daar in?

Yup. Die kan zo op een tegeltje, waarheid als een koe.

On topic: welkom hier! Zoals aangegeven kun je voor jouw budget een mooie Seiko, Certina of Tissot bemachtigen (al dan niet tweedehands) en dan heb je echt een puik klokje.

Succes met kiezen! Dat zal nog niet meevallen op dit fanatieke forum :wink:

Het bekende mineraal hardlex, heeft wat weg van een Grand Seiko maar dan wat goedkoper :stuck_out_tongue:

Lol er zit saffier glas in ik heb me vergist, staat ook Sapphire de wijzerplaat

http://www.seiko.nl/collections/ProductDetail.aspx?id=SGEH05P1

Ga jij hem kopen :stuck_out_tongue:

Oei dat is een mooi seiko’tje!:+1:t2:

1 like

vind de Seiko nog een beetje te kaal voor om de pols

Ik zou voor de Certina gaan die je paar posts eerder plaatste. Kwalitatief en qua uitstraling beter dan de Boss die je voorstelt.

Welkom!

Die Certina is een hele goede optie!

Je kunt ook eens zoeken naar Citizen Eco-Drive. Erg veel modellen in verschillende prijsklassen en nooit een batterijtje wisselen.

Daar heb je gelijk in!

Zoiets zoek je toch?

Klopt deze komt inderdaad in de buurt maar een vriend van mij heeft laatst iets moois gekocht.
Voor 60 euro een mooi uurwerk horloge nieuw via veiling en ik denk dat ik dat ook maar ga doen misschien.

:grin: :grin: succes

1 like

Off topic: Oeh, wel wat vals :joy:

On topic: Stef, welkom en tip: blijf hier vooral een tijdje rondkijken dan kom je vanzelf op het juiste horloge uit!

Haha Dankjewel Dins1!

Welkom Stef en die Certina ziet ermooi uit👍

Welkom! Even niet zo snel wat suggesties, maar zou ook bij tissot n kijkje nemen.