Ik ben op zoek naar een mooie skeleton, Ik werd hierdoor getriggerd door een plaatje van een schitterende Hamilton. Ik heb hem het liefst op staal, maar denk dat dit lastig wordt.
Prijs tot ongeveer 1500 euro.
Ben benieuwd naar jullie tips. (chrono24 al bezocht)
Oris skeleton kan ik inderdaad van harte aanbevelen. Met dit horloge is voor mij het hele horloge-gebeuren echt begonnen. Op staal net iets boven budget, maar misschien kun je hem tweedehands vinden? Persoonlijk vind ik hem op leer dan weer een stuk mooier aangezien dat zo mooi contrasteert met de kast en de dial (voor zover je daarover kunt spreken bij een skeleton )
En als je het gewoon goedkoop een keer wil proberen, haal je gewoon een chinees voor<€100. Deze heb ik al zeker een jaar of drie, en loopt nog als een zonnetje:
Ik vind het zelf ook altijd weer een feestje om hem om te hebben. Het mooie van deze skeleton is ook dat hij in vergelijking met een hoop andere skeletons nog goed afleesbaar is
Persoonlijk vind ik hem niet echt te klein vallen. Maar goed, ik ben dan ook niet echt van de grote horloges. Hij is 40mm en heeft daarbij nog redelijke lugs. Uiteraard draagt het wel een stuk minder fors dan bijvoorbeeld een duiker, ook omdat hij niet al te dik is. Maar dat heb je denk ik toch al snel met een beetje een dressy skeleton.