Op zoek naar een nieuw horloge

Beste allemaal,

Na weer een paar weken ondergedoken te zitten heb ik jullie hulp weer nodig!

Ik ben op zoek naar een tijdloos horloge onder de 2500 euro. Het zal een daily beater watch worden, dus tegen een stootje kunnen is een must.

Ik had al een oogje op de Omega Speedmaster reduced en de Oris Aquis 39,5mm met de keramische lunette. Zouden jullie me kunnen helpen met meer soortgelijke horloges?

  • <40mm
  • Stalen kast
  • Rubberen / stalen band
  • Zwarte dial
  • Automatisch
  • Saffierglas
  • Kwaliteit!

Alvast bedankt en een fijn weekend!

2 likes

Easy choice! Een Tudor BB36:

13 likes

Rolex explorer.

1 like

Dat zijn nogal 2 verschillende horloges, een Reduced of een keramische Aquis.

Wat is jouw budget?

3 likes

Oh dat is een goeie! Het wordt steeds lastiger :frowning:

1 like

1000-2500

Deze natuurlijk!

1 like

Dat is maar 3,5k boven budget tenslotte.

2 likes

Gaan voor die speedmaster. Of een ouder model aqua terra. Omega is hot.

2 likes

Ik sluit me hier bij aan.
Alleen wel met blauwe wijzerplaat :star_struck:

2 likes

Inderdaad een goed voorstel. Vind de Aquis overigens ook een mooie klok in die categorie.

1 like

Maar je hebt toch al een mini Turtle? Ik zou die lekker als beater gebruiken en zuinig zijn op een 2000+ horloge.

1 like

Wil eigenlijk een entry level luxury piece als afwisseling nu het nog kan, als ik later een huis en gezin heb kan ik dergelijke aankopen niet echt meer verantwoorden volgens mij

2 likes

Ik snap je punt hoor, maar wat ik meer bedoel is dat ik het een bijzondere keuze zou vinden om bijvoorbeeld een Omega aan te doen tijdens het klussen terwijl je een Seiko hebt liggen haha. Je hebt het over een "daily beater’’ in je verhaaltje hierboven :slight_smile:

1 like

Wel iets groter dan 40mm maar ik zou zoeken naar een Pelagos 2 liner met ETA uurwerk.

1 like

Stond er eerst niet bij…

1 like

Ik zou idd ook voor de blauwe plaat gaan.

@Exer wat is die chrono gaaf zeg :ok_hand:

Oh zo, ik schrok al haha. Maar die black Bay 36 van Tudor zou mijn keuze zijn in deze prijsklasse!

Hamilton intra matic chrono bijvoorbeeld:

Of deze fraaie outsider: Longines Record chronometer. Is er ook met stalen band:

.

5 likes