Op zoek naar een nieuwe klok

Beste horlogefanaten, gezien het feit dat ik waarschijnlijk ben geslaagd (nog even afwachten maar als alles meezit gaat het lukken), wil ik een nieuw horloge uitzoeken. Ik draag nu ongeveer een jaar een Uboat Left Hook 53mm (zo’n beetje het basismodel) met beige dial. Nu ben ik op zoek naar een soortgelijke eyecatcher uit diezelfde prijscategorie (vanaf €350 t/m maximaal €500) Mijn oog is gevallen op een Bruvato die jullie ongetwijfeld wel zullen kennen (watchesforyou.nl) Maar de reacties daarop waren niet altijd even gunstig… Mijn vraag is weten jullie nog een mooie klok voor een redelijke prijs die toch de nodige (positieve) reacties oplevert anders dan de bruvato, want die heb ik bij mijn Uboat zeker wel gehad.
Alvast bedankt, Mvg.
Nick

Heb de Bruvato irl gezien en moet zeggen dat het zeker een erg mooi horloge is. Goed afgewerkt en je zal er zeker mee opvallen:)

Je bent ook weer op zoek naar een groot horloge?

Grote horloges hebben wel mijn voorkeur ja. :slight_smile:

Kwijl!!!
Die Bruvato vind ik ook zo mooi…
Maar ik heb me laten vetellen dat ie op een damespols niet zo mooi staat :wink:

Nick, groot is de Bruvato zeker en ook dik/hoog , wel vederlicht
alleen geschikt voor mensen met polsen als boomstammen :slight_smile:

Men zegt dat de Uboat mij goed staat… daar heb je opzich ook dikke polsen voor nodig toch? Zou de bruvato me dan ook staan? Mvg.

Ik draag zelf ook geen kleine klokjes met diameters van zo’n 47mm
maar de Bruvato is niet alleen groot, maar ook nog eens heel hoog,
dus ik zou 'm toch maar eerst even passen , dat heb ik ook gedaan, en het beviel me dus helemaal niet,
groet andré