Op zoek naar een pilot watch

Hmm, de Speedmaster, dat is ook nog eens een heel goede optie. Welliswaar voldoet het niet aan de WR maar dat akan ook bijna niet anders gezien de leeftijd van dergelijke horloges.

Archimede heeft ook mooie fliegers voor een goede prijs/kwaliteit.

Niet inhouden man!!!
Huppatee…Naar de shop en je Damasko laten inpakken!!!:joy:

3 likes

het wemelt van de piloten met 50m of 30m waterdichtheid dus die gewenste 100m wordt sowieso een beperkende factor

Serieus … lees dit even


Gr/Tuur

ook 50m (Laco) en 60m (IWC) waterdicht :wink:

Een ollech en wasj AVIATION.
Precies je 903/navitimer gemaakt uit NOS onderdelen van breitling (gekocht nadat breitling op de fles was gegaan.

Te duur voor de kwaliteit die je krijgt en zeker niet waterdicht met plexi :wink:

1 like

Je was me voor, vind hem prachtig :+1:


2 likes

Te duur valt wel mee hoor. Voor 1600 een ongebruikte valt voor een navitimer uit originele delen in mijn ogen best mee. (Sommige modellen 1250 maar heb even een gemiddelde genomen)
Maar waterdichtheid gaat hij inderdaad niet halen…

Heb hem gehad is kwalitatief ook vintage … blijft mooie klok maar zou dan toch eerder voor de Sinn versie gaan. Kost meer maar dan heb je ook echt meer

1 like

Het lijstje is inmiddels wat uitgebreider

De Damasko DC58 blijft nog even op no 1 staan :wink:

1.) Damasko DC58
2.) Sinn 356/358
3.) Laco Kiel
4.) Omega Speedmaster Mark II

Daar naast heb ik ook nog een aantal mooie Fortis modellen gezien.

Guinand :+1::wink:
Met de roots van Sinn maar dan nog redelijk betaalbaar zeg maar…

Daar heb ik in het verleden ook naar gekeken. Heel mooie klokjes. Een aantal modellen hebben een grote gelijkenis met de Sinn 144 en 103. Maar dat is natuurlijk ook niet zo gek aangezien ze dezelfde eigenaar hebben gehad ;-).

Ik zou gaan voor de Damasko, … maar dan wel de DC66 ipv DC58 :wink:

1 like

De kogel is door de kerk. Het wordt de Damasko DC58. Heb vanmiddag de bestelling vanmiddag definitief gemaakt bij Isabella. Alleen met een aanpassing op de AR coating aan de buitenkant van het glas. Nu 4 wkn wachten ;-(.

3 likes

Super keuze! The wait is the hardest part :wink:

1 like