Vandaag voor het eerst dit leuke forum bezocht en ook meteen maar lid geworden. Ben een liefhebber van mooie horloges en dit is tot op heden bij wat modeklokjes gebleven (fossil, pulsar, oozoo). Nu ben ik onlangs getrouwd en ipv een ring ben ik op zoek naar een mooi tijdloos horloge. Mijn budget gaat tot 1500 eur met misschien een uitloop tot 1800 eur.
Mijn keus is op dit moment gevallen op een Hamilton Khaki X-wind Automatic, voor details zie link:
Niks aantrekken van die lui boven me… gewoon voor een tweedehands Omega Planet ocean big size gaan voor 1800 is er echt een mooie te halen.En zelfs voor wat minder. Jajaja ik weet ut ik zeg niks meer…>X
Bij Certina koop je een top of the line DS Podium Valgrange voor net geen € 1.500. En ook met een Tag Heuer Link blijf je netjes binnen je geplande budget. Met een budget van € 1.800 behoort zelfs een Tag Heuer Carrera tot de mogelijkheden. Dan heb je zeer fraaie en absoluut tijdloos tophorloge!:} Ik zou het wel weten…
Succes en veel plezier met uitkiezen en we horen en zien 't graag!
Tja vele merken worden er dus aangeraden, allemaal goed en keuzes zat bij alle bekende gangbare merken kan je eigenlijk niet fout gaan , allemaal betrouwbaar!.
Maar je maakt zelf de keus! we dragen je alleen maar suggestie van modellen aan!koop met je hart en verstand wat jij mooi vind en waar je je gewoon prettig bij voelt…oh shit! doe ik ut weer!!..sorry!>X
Ik heb nog getwijfeld over het woord tijdloos. Ik als leek heb daar toch een wat andere gedachte over aan de reacties te lezen… Jullie worden in ieder geval bedankt tot zover en ik post in foto zodra ik een aankoop gedaan heb!
welkom bij de club!
Ik zou met dat budget naar Assen gaan waar ik een, als nieuwe, speedmaster weet te liggen met alle papieren en originele doos van 1e eigenaar. Dat vind ik een klassieker! En tijdloos.
B)-
Jan
Vandaag voor het eerst dit leuke forum bezocht en
ook meteen maar lid geworden. Ben een liefhebber
van mooie horloges en dit is tot op heden bij wat
modeklokjes gebleven (fossil, pulsar, oozoo). Nu
ben ik onlangs getrouwd en ipv een ring ben ik op
zoek naar een mooi tijdloos horloge. Mijn budget
gaat tot 1500 eur met misschien een uitloop tot
1800 eur.
Mijn keus is op dit moment gevallen op een
Hamilton Khaki X-wind Automatic, voor details zie
link:
Raden jullie mij dit horloge aan of zouden jullie
zelf met bovenstaand budget voor een ander
merk/horloge gaan?
Tevens staat er een vakantie gepland waarbij we
voor 2 nachten Geneve, Zwitserland aan doen. Nog
tips voor winkels/juweliers daar?
Ben benieuwd naar jullie reacties…
Van harte welkom!
Wat vind je zo al belangrijk aan een horloge? Er is namelijk zo ontzettend veel. En wat versta je zelf onder tijdloos? Anders zitten wij allemaal ‘klassieke’ voorbeelden op te dreunen, terwijl je iets heel anders in gedachte had.