Op zoek naar een vintage horloge

Beste heren!

Ik ben op zoek naar een vintage goud horloge, met rechte lugs, tussen de 38 - 42mm, zonder cijfers en zonder datum. Hij moet zo clean mogelijk zijn…

Ik zag deze Certina die ik wel mooi vond. Het is niet voor mij, maar voor mijn vriendin.

weet iemand iets? Hij hoeft niet helemaal perfect nieuw te zijn. Een leuk merk met een historie geniet zeker de voorkeur! Ik denk bijvoorbeeld aan Certina, Omega Zenith of Eterna…

Als iemand iets weet met een leuk prijskaartje hoor ik dit graag natuurlijk! :slight_smile:

Gr. Mark

Wat dacht je van een mooie vintage Longines, leuk stijlvol merk met een rijke geschiedenis.

Ik zoek zoiets als de Longines alleen liever Subdial. Is de Longines van jou en te koop?

Bender Schreef:

Ik zoek zoiets als de Longines alleen liever
Subdial. Is de Longines van jou en te koop?

Ik heb wel een longines 22a, deze is echter niet te koop. Ik dacht dat je alleen opzoek was naar advies naar wat goede horloges zijn.

wat dacht Je van deze beauty medana 33x40 mm uit 1948

Of deze festina uit 1955 as1130

Ik weet niet wat voor prijs Je zoekt

Gr Ruud

Beste Watchcollector,

Mijn excuses voor mijn late reactie. De Festina komt in de buurt van wat ik bedoel. Ik zoek iets wat in goede staat verkeert, tussen de 34 en 38mm (het liefst zo groot mogelijk), Zo recht mogelijke lugs zoals bij de Certina en dit alles voor een prijs van ongeveer 120,-

Dit zal wel een lastig verhaal worden. :frowning: