Op zoek naar een zomer beater

Ik zocht voor mijn trip naar New York naar een beater die ik lekker kon omslingeren. Zie mijn keuze. Draagt heerlijk ondanks zijn 41,7 mm case

4 likes

Oja, list volgens mij rond de 600 euro, tripje naar de outlet en mocht 380 euro betalen. Dat is nog eens leuk :grinning:

Leuk test filmpje.

Zomerser dan dit wordt het volgens mij niet…

1 like

of

of

3 likes

Farer is mooi, maar heb al een Discovery black velvet van hun. En roze en babyblauw is niet helemaal mijn stijl. Ook wat boven budget.

Even een kleine update voor de geïnteresseerde. Vanmiddag deze besteld…
Nee, niet perse heel zomers qua kleur, maar zwart is altijd goed, toch? Waterdicht tot 200 meter, budget technisch nog oke, incl een BoR band, en vooral heel erg mooi. Ben bij dit merk uit gekomen via een reactie, en had het eerst voorzien op een pepsi variant van deze, maar vond niet helemaal wat ik zocht want ik vind de siësta 3 iets te gimmicky. Toen bleek deze “dark” versie vandaag gelanceerd te worden… 1 van 320 wereldwijd, dus vandaag precies op het lanceertijstip zat ik er klaar voor😄. Nu nog iets meer als een week wachten, en dan mag ie om de pols. Die fotos zullen dus nog volgen😁

13 likes

Ik vind m gaaf! Ook met die mooie wijzerplaat zo te zien?

Mooi vooruitzicht :slightly_smiling_face:

1 like

Ja die wijzerplaat is oil pressed. Ben heel benieuwd hoe hij irl is, foto’s van Galo zelf zijn veelbelovend.

1 like

Soms moet het zo zijn! Gefeliciteerd

1 like

Echt een tof horloge, benieuwd naar de foto’s!

1 like

Goede keuze! :ok_hand:

1 like

Waar komt dit merk vandaan? Moet je nog import kosten enzo betalen?

1 like

Het is Australisch als ik me niet vergis.

Dit is wat ik heb betaald, inclusief een BoR en een tropical strap

1 like

Ah ok, ik kon het zelf niet goed vinden. Wellicht dat je dan nog import kosten moet betalen als het horloge in Nederland aan komt. Voor het geval je daar nog niet aan had gedacht. :sweat_smile:

We’re based in Sydney, Australia, and our watches are made with parts from multiple countries.
The movement is Japanese (Miyota), the lume is Swiss, the leather straps are Italian, and so on. If you have any other questions, feel free to contact us at team@watchesgalo.com

Moet eerlijk zeggen dat ik gisteren ook boven de buy knop aan het zweven was. Maar even geen geld in het horlogepotje en heb al een vakantie beater.

Inmiddels alles al weg zie ik.

Spinnaker heeft ook wel veel dit soort modellen zie ik. Maar de Galo wijzerplaat blijft mooier vind ik persoonlijk :smiley:

1 like

Dit lijkt wel een Flic-Flac kinderhorloge. …

Leuk horloge :ok_hand:

Ik heb deze voor je in de aanbieding :wink:

Alles wat je zoekt en je houdt nog 2/3 van je budget over voor leuke dingen tijdens je vakantie want voor 100eu plus de verzendkosten stuur ik hem je graag op

Volgende keer eerst het hele topic lezen :joy:

Gefeliciteerd met je gelimiteerde NA, ziet er stoer uit