Op zoek naar goed horloge

Hallo iedereen,

Ik zou mij graag een nieuw horloge kopen, een klassieke versie zoals bv. de seiko SNDC33P1? Is dit een degelijk horloge? Het is wel een quartz, had liever iets gehad dat zichzelf opwond. Kunnen jullie mij wat tips geven aub, zo rond de 200 euro aub? Alvast dank.

Mvg,
Robby

Ken je Monsterwatches al? Site van forumlid Robbie409.
Als je nieuw koopt dan zijn de Japanse merken zoals Orient, Citizen en Seiko onovertroffen. Tweedehands is er ook veel keus. Bv Tissot of Certina?
Hoe groot moet het zijn? Kleur, leer of staal?

Op het verkoopforum staat/stond een soortgelijke van Dreski te koop.

Seiko monster, klassiek, degelijk, waardevast, onverslijtbaar, modbaar, automatisch, onderhoudsarm, best bang for the bucks!

Ik denk dat je met een budget tot 200,- het beste af bent met een Seiko!

gr. Glenn

robby0123 Schreef:

Hallo iedereen,

Ik zou mij graag een nieuw horloge kopen, een
klassieke versie zoals bv. de seiko SNDC33P1? Is
dit een degelijk horloge? Het is wel een quartz,
had liever iets gehad dat zichzelf opwond. Kunnen
jullie mij wat tips geven aub, zo rond de 200 euro
aub? Alvast dank.

Mvg,
Robby

Wil je een automatische chronograaf? Dat is alweer een stukje moeilijker dan quartz. Dan kom je al snel bij de Chinezen uit.
Accepteer je quartz dan zijn de Japanners top.

Wil je een gewoon klassiek (automatisch) horloge zonder chrono staan er veel meer opties open, maar ook dan zijn Japanners wel het mooiste onder de €200.

Kijk eens naar een Citizen ecodrive.

Ik zeg ook monster, perfect horloge, je zou er ook saffier in kunne laten zetten maar weet niet of je dat dan red voor 200 euro?

Paradigm Schreef:

Wil je een automatische chronograaf? Dat is alweer
een stukje moeilijker dan quartz. Dan kom je al
snel bij de Chinezen uit.

Die zie ik nu eigenlijk nooit, (Chinese) automatische chronografen voor €200 of minder. Natuurlijk genoeg handopwinders, maar automaten? Tips :slight_smile:

floris Schreef:

Ik zeg ook monster, perfect horloge, je zou er ook
saffier in kunne laten zetten maar weet niet of je
dat dan red voor 200 euro?

Ik heb 2 x Seiko monster, allebei gemod, allebei met saffier, allebei via dit forum en allebei under de 200 euro!