Trip naar de US, op Watchuseek zie je vaak nieuwe Mosers voor -40% retail voorbij komen.
Hoi
Hij kwam al voorbij, maar wat zeg je van een Moser? Rond dat bedrag kan je slagen.
Gr. Hans
Ik dacht dat je met haute de obscure een merk bedoelde, want het heeft geen betekenis.
Maar als je een hoogwaardig merk zoekt dat eerder onbekend is en afwijkt van van het gangbare,
Alain Silberstein (mogelijk vind je die te frivool, speels),
Ikepod (meer design)
Thanks voor de tips! Ik ga even op onderzoek
Heeft lang op mijn lijstje gestaan, maar te groot :s wel goede tip
Goeie! Even lekker op reis en horloges shoppen
Freak X of Ressence. Klaar!
UN freak!
Ja! Dat zijn ook nog steeds de twee koplopers, waarbij de freak x bovenaan staat
De Zenith Defy is al genoemd, maar de Zenith Defy Inventor??? Op en top nieuwe innovatie, apart design met die Aeronith bezel, merk met historie…
Sarpaneva is ook al genoemd, héél gaaf merk!! Stepan maakt bijzondere dingen. Niet altijd super technisch of innovatief, maar qua design gewoon bad-ass. De angry moonphase, en dan bijvoorbeeld met zwarte emaille plaat, awesome!!!
Iets héél anders, mix van super technisch maar toch een subtiele look; Bvlgari Octo Finissimo Chrono???
Daarnaast zijn er een berg independent merken die wellicht in het straatje passen??? GoS, Schwarz-Etienne (Roswell!!!), Armin Strom, Arnold & Sons… er is zóveel moois!!!
Die Bvlgari is idd erg gaaf!!!