Op zoek naar horloge verzamelaar voor programma WESTBROEK!

Voor het programma Westbroek! ben ik op zoek naar een horloge verzamelaar uit de provincie Utrecht. Die bijvoorbeeld een grote collectie hebben en op zoek gaan naar nieuwe modellen of naar bijzondere exemplaren.

Wil jij graag mee werken aan het programma van programmamaker van Henk Westbroek. Stuur mij dan een mailtje marieke.heeremans@rtvutrecht.nl of 030 850 0620.

Groet,
Marieke Heeremans
RTV Utrecht
Algemene Redactie
Afdeling Westbroek

Leuk idee! Veel succes! Die vind je hier vast wel!

Een Limbo :smiley:

Persoonlijk zou ik daar nooit aan meewerken: als ik mijn verzameling al zou wilen laten zien, dan alleen aan mensen die ik al (langere!) tijd ken. En niet voor een TV-programma. Ik laat mijn verzameling niet eens aan mijn kinderen zien. En wees nou eens eerlijk? Wie van jullie heeft zijn HELE horlogeverzameling wel een aan zijn vrouw laten zien? (Ik toevallig omdat mijn vrouw ook horloges spaart - maar dat is een uitzondering heb ik na alle jaren hier rondhangen wel gemerkt…)

Menno

Helemaal mee eens, ik laat alleen mijn (hele) horlogeverzameling zien aan “lotgenoten” anderen begrijpen het toch niet…
“Wat moet je met al die horloges?”…

Ook eventjes bij nadenken dat ook mensen met minder goede bedoelingen naar zo’n programma kijken.

Straks staat er je eentje op te wachten aan je garage met een pistool.
En die weet precies welke horloges je hebt.

Misschien een beetje paranoia maar beter een keer te voorzichtig.

Bij deze ook effe mijn onderschrift aangepast :slight_smile:

hamiltonfan Schreef:

Helemaal mee eens, ik laat alleen mijn (hele)
horlogeverzameling zien aan “lotgenoten” anderen
begrijpen het toch niet…
“Wat moet je met al die horloges?”…

Volgens mij is Henk een lotgenoot en begrijpt hij het prima. Ooit een interview met hem gelezen waarin hij vertelde dat hij bij de eerste ontmoeting met iemand als eerste kijkt naar de linkerpols…

Veel succes, hopelijk dat er iemand geïnteresseerd is. Hou je ons ook op de hoogte als het programma uitgezonden wordt?

Ik zal plechtig beloven niet met pistool noch met koevoet bij “de garage klaar te staan”. :smiley:

thieuster Schreef:

En wees nou eens eerlijk? Wie van jullie heeft zijn
HELE horlogeverzameling wel een aan zijn vrouw
laten zien?

Heb ik geen probleem mee en ik wil geen ruzie met SWMBO

hamiltonfan Schreef:

“Wat moet je met al die horloges?”…

Aan vrouwen kan je altijd vragen wat ze toch met al die schoenen moet

:smiley:

Marieke Schreef:

Voor het programma Westbroek! ben ik op zoek naar
een horloge verzamelaar uit de provincie Utrecht.
Die bijvoorbeeld een grote collectie hebben en op
zoek gaan naar nieuwe modellen of naar bijzondere
exemplaren.

Wil jij graag mee werken aan het programma van
programmamaker van Henk Westbroek. Stuur mij dan
een mailtje marieke.heeremans@rtvutrecht.nl of 030
850 0620.

Groet,
Marieke Heeremans
RTV Utrecht
Algemene Redactie
Afdeling Westbroek

Laat hier even weten wanneer het uitgezonden gaat worden … lijkt me leuk.

Leuk idee…

En voor degenen die zo krampachtig reageren; onze horloges zijn ons waardevol, maar hoe interessant zijn de “collecties” van de meesten van ons voor het dievengilde? Als de gelegenheid zich voordoet zal je seiko of sinn vast meegenomen worden, maar om nou te denken dat je gelijk risico loopt met het bezit van een paar van die dingen is wat overdreven.

^^ dat geldt misschien voor een verzameling hommages, maar ik zie hier regelmatig betere dingen langskomen. Een dief hoeft alleen maar te denken ‘als hij dat heeft, dan is er misschien meer te halen’.