zo’n band heet bund strap. Voor 200 euri is het moeilijk een chrono te kopen. Dus een aantal mogelijkheden. Of een rus van goede kwaliteit. (bij forum lid adriaan2) of een quartz van willekeurig merk. Of een hommage zoals Parnis die bell en ross verdienstelijk nadoet. of doorsparen voor een steinhart.
Om deze post nogmaals wat leven in te blazen.
Ik zoek een horloge met een goede kwaliteit klokje.
En een brede band zoals bij deze uhrkraft:
Deze uhr kraft heb ik teruggestuurd wegens ontevredenheid over de kwaliteit.
Weet iemand of er een horloge bestaat met zon brede band en degelijk klokje?
Zoek een Parnis op. Die Bell en Ross 'hommages’zien er geslaagd uit. De band kun je ook makkelijk los lopen bij iedere goeie webwinkel. Watchbandcenter of Buran of strapshop.
Dankje voor je berichtje weer na tijdje!
Ik kan zo snel geen site vinden van Parnis, weet je waar ze te koop zijn?
De banden:
Ik heb er 1 gevonden op watchbandcenter.com
De uhr kraft is 6.3 en die band is 5.9, enige jammere is dat hij niet doorloopt aan de achterkant, bij de gesp.
parnis wordt voornamelijk via Ebay verkocht. Jackson.tse.com verkoopt deze vast ook wel. Op het horlogeforum kun je via de zoekfunctie enkele sites vinden. Gifa2009 schiet me zo te binnen. Op de site van Monsterwatches staan ook een zooi links voor banden. (zit nu nl op mijn mobiel te typen vandaar dat ik geen links voor je heb) succes.
Zit hier wel een beetje kwaliteit in,
snap dat het niet het beste van het beste is.
maar wil ook niet dat ik volgend jaar een nieuwe moet gaan halen omdat hij uit elkaar ligt.
De prijs vanuit het buitenland valt me dan heel erg mee.
Een vierde van de prijs van de tormentor. Geen hema kwaliteit?
Hun prijzen verschillen volgens mij weel en vraag me af of mijn geld goed terecht komt en of de kwaliteit van de Parnis horloges neit te wensen overlaat.
Sorry, maar dit is je reinste onzin !
Ik weet warover ik spreek, want ik heb momenteel een 10 tal ( ja TIEN ) Parnis horloges.
Ze lopen allemaal goed tot ZEER goed ( = binnen COSC !!! )
Wat wél waar is, is dat hun eindcontrole op niks trekt.
Ik heb er twee defecte teoegekregen, maar deze zijn zonder slag of stoot geruild.
Het is wel een heel gedoe om terug naar China te verzenden.
Maar over de kwaliteit van de Parnis op zich ben ik héél tevreden.
En wie mij kent weet dat ik “Pietje-precies” ben.
Als je een Parnis krijgt en ze loopt goed, dan HEB je ook een goede.
Een defecte zie je al binnen de 5 minuten.
Ik weet niet dat er verschil is tussen de verkopers onderling, maar ik heb een licht vermoeden van wel.
Nee hij kost 56$ en je betaald 10$ verzendkosten bij Dajiwatches, laat hem maar bepalen welke verzender hij kiest, bij mij vorige week gebruikte hij DHL, ik heb al veel in China gekocht, maar hij is absoluut de snelste verzender.