Op zoek naar iets minder scherpe jubilee endlinks 20mm

Dit is niet bedoeld voor de categorie gezocht, maar ik ben benieuwd of mensen mij op weg kunnen helpen. :wink:
Ik heb gisteren een Orient day date (ja ja ja de homage) binnengekregen, en ik wil hier graag mijn jubilee band op kunnen zetten. Nou is het zo dat mijn kast gevormd is naar de day date uit de 50’s, en deze wat minder rond is tussen de lugs. Willekeurige endlinks voor een 20mm jubilee band zijn (bijna) altijd gemaakt voor de datejust kast, die scherper afloopt.

De datejust endlink:

De end link op mijn kast:

Ik heb van iemand de tip gekregen om jubilee links te gebruiken van een SKX013, aangezien deze ook 20mm is en minder scherp afloopt. Helaas wordt ik via google niet veel wijzer. Heeft een van jullie een idee waar ik deze jubilee end links kan vinden?

Alvast bedankt toppers! :smile:

1 like

:slight_smile:Even informeren bij www.monsterwatches.nl

1 like

Dat heb ik gedaan! Benieuwd of iemand nog een tip of adresje voor me heeft

1 like

Even tegen de steen houden ?

1 like

De tukker in mij zegt ook kearl, je hebt de dremel niet voor niets :wink:, maar dan krijg ik alsnog een gap tussen kast en lugs. Niet op 20mm afstand maar die paralel erop. En dan zal de link niet meer met de kast meevormen

1 like

Hey is dat mijn ‘oude’ Orient DD??
Kan je helaas niet verder helpen, had hem zelf ook graag op jubilee gehad toendertijd maar door de endlinks was dat geen succes inderdaad. Benieuwd of het mogenlijk is!

hqdefault

forum software doet raar,denk dat @HanDavinci inmiddels de orient niet meer heeft

3 likes

Ow damn, zie nu pas hoe lang geleden dit topic aangemaakt was… :joy: