Op zoek naar iets nieuws

Goedemiddag,

Zoveel mensen, zoveel smaken, maar ook zoveel keus.
Ik ben op zoek naar een nieuw horloge. Ik heb nu 2 x een Hugo Boss en 1 x een Tommie Hilfiger en het is nu eens tijd voor een “horlogemerk” ipv een modemerk.

Ik ben op zoek naar een dresser. Heb zelf al een kleine schifting gemaakt en zou jullie mening hierover willen hebben. Wellicht weten jullie andere alternatieven die ik niet ken. Alle input is welkom.

Plaatjes posten lukt mij niet, maar dit is mijn shortlist:

• Hamilton Spirit of Liberty.
  • Tissot Chemin Des Tourelles Powermatic 80 Gent.
  • Tissot Tradition perpetual calendar.
  • Tissot Tradition GMT.
  • EDOX Les Bemants 56001 3 AIN
  • EDOX Les Vauberts 70172 3A AIN.

Mijn shortlist is puur op internet zoekwerk gebaseerd.

Bedankt voor het meedenken.

Vind ik veruit het mooiste van je whislist. Er staat er eentje op het forum te koop. Een met witte dial/gouden indices.

Zelf heb ik overigens de SOL met antraciet dial :slight_smile: super klok!

Van de aangegeven modellen ben ik het meest gecharmeerd van de Hamilton spirit of liberty. Kijk eens op de horlogemarkt van het forum. volgens mij wordt daar een Ham SoL aangeboden.

1 like

Hier… ben in een goede bui:

2 likes

Ik vindt de Tissot Chemin Des Tourelles Powermatic 80 Gent
Deze heb ik ook zelf zien staan bij de juwelier en ook gepast is sportief als classic

Ook bij mij zou de keuze naar de Hamilton SoL gaan😍

I know, Zit hier ook al een tijdje naar te loeren, maar ik wil hem eerst even in het echt zien/passen alvorens ik hier op in ga :wink:

1 like

Passen mag altijd, met gratis kop koffie :blush:

1 like

Aardig aanbod. Ik wil echter teleurstelling voorkomen op de terugweg Oss-Almere door hier in de buurt even na te gaan of de klok mij live wel aanstaat :slight_smile:

Vrijdagmiddag en -avond ben ik in Utrecht. Stuur me maar een pb als je een mogelijkheid ziet om daar ergens af te spreken, neem ik 'm wel mee.

Mijn stem gaat ook naar de hamilton. Prachtig ding, het is dat ik niet op zoek ben naar een dresser anders had hij niet meer te koop gestaan.

De Hamilton hier op het forum is echt een hele mooie! :ok_hand:t3:

Ja, vind ook die Hamilton van @SA_ wel 'n mooie dress watch.
Overigens is m.i. met geen van de door jou (TS) genoemde merken iets mis. Moet zeggen dat ik ze niet alle zes geGoogled heb. Plaatje erbij was wel handig geweest.
Succes met je keuze, in ieder geval.

Die Hamilton steekt er wel met kop en schouders boven uit! Wellicht staat ie ook niet voor niets op nr1 in jouw rijtje? :wink:

Ik weet nog 2 x EDOX te staan van € 800,- afgeprijsd
naar € 559,- en € 599,-

Zien er leuk uit. Maar mijn voorkeur gaat uit naar leren band en lichte wijzerplaat.

Of een aparte Oris ook van € 800,- afgeprijsd naar € 559,-

Ik zou kunnen aanraden om es bij het faq te kijken naar het EHBO.lijstje. Daar kun je ons mee helpen nog scherper te krijgen wat je zoekt.

Vh rijtje vind de Hamilton wel mooi.

Een mooie C5 Malvern van Chr Ward, nieuw en ongebruikt, staat te koop:

Ik weet niet welk budget je in gedachte hebt, deze zijn wel duurder dan de opties die jezelf aandraagt.

Junghans Meister

Ebel Classic 100

Frederique Constant Classic Index
http://newsroom.frederiqueconstant.com/wp-content/uploads/2014/08/961.jpg

1 like