Op zoek naar m’n eerste Speedmaster Professional

Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar m’n allereerste Omega Speedmaster Professional (Hesalite) – een aankoop die ik eigenlijk niet gepland had, maar ja… die bekende itch werd te groot. :sweat_smile:

Omdat het om m’n eerste gaat, hou ik het graag eenvoudig: een “watch only” is voor mij meer dan voldoende. Geen nood aan box, papers of uitgebreide historiek, een recent onderhoud zou wel mooi meegenomen zijn.

Op Chrono24 zie ik al enkele exemplaren voor een klein prijsje, maar ik koop veel liever via dit forum.
Heb je dus iets in de aanbieding aan een scherpe prijs, laat gerust iets weten.

Dank en groeten.

1 like

5 uur geleden is er een erg leuke betaalbare Speedy pro te koop aangeboden hier op het forum in het blauw, misschien iets voor jou, je zou je zoektocht/ oriëntatie daar kunnen beginnen…

Een moderne of vintage?

denk niet dat je dan een nieuwe zoekt van afgelopen zaterdag??

Geeft de to dat wellicht al aan in de vraag omschrijving? : hesalite…(Dan is de vraag al beantwoord, de moderne hebben saffier glas namelijk)

Nee hoor. Beide verkrijgbaar.

4 likes

is ook met hesalite hoor

1 like

Zeker weten? :wink:

Recent zelf een nieuwe aangeschaft, ref 310.30.42.50.01.002, met saffier glas

Wellicht heb je gelijk, ik heb een paar weken terug eentje gehaald met ref 310.30.42.50.01.002, die heeft saffier

ik heb ook een nieuwe van zaterdag maar dan ref 310.30.42.50.01.001 dat is met hesalite

https://www.omegawatches.com/watch-omega-speedmaster-moonwatch-professional-co-axial-master-chronometer-chronograph-42-mm-31030425001002

en

https://www.omegawatches.com/watch-omega-speedmaster-moonwatch-professional-co-axial-master-chronometer-chronograph-42-mm-31030425001001

Hupsakee, einde discussie.

7 likes

Dat er nog speedy pro eigenaren op een horlogeforum zijn die dit uitgelegd moet worden. Dat is toch wel de absolute basiskennis voordat je ook maar denkt aan aanschaf van de #1 icoon onder de horloges, en daar zo maar €6,5k voor neerlegt. O nee, veel meer; echte kenners vragen niet om korting natuurlijk​:joy::joy:

1 like

En er zijn veel speedy s waar veel aan geknutseld is.