Ik ben opzoek naar een mooie horloge. Ik ben nog niet zo bekend wat een goede en mooie klokkie is. Maar misschien dat jullie een idee hebben.
Ik vind zelf grote horloges mooi, ik heb twee invictas liggen, die ik mooi vind.
Maar de meeste horloges die ik heb zijn automaat, maar dan van het lagere segment: Davis/Swatch/Boccia/Theorema, etc. Ik vind het vooral mooi wanneer het een skeleton is, dus dat het uurwerk te zien is.
Ben zelf gewoon benieuwd wat er zoal te krijgen is, kijk uit naar jullie reacties!
Zoek 2e-hands zou ik dan zeggen. En hou het forum in de gaten, daar komt zoveel aanbod voorbij dat er in de komende weken vast wel iets leuks tussen zit.
Dit is bijvoorbeeld een aardige knoeperd qua grootte, en zeker opvallend:
Je wil een grote, opvallende, kwalitatief goede automaat?
Deze is BIG (kast meet 49mm), enorme wrist presence, zeer robuust en 200m waterdicht. Met Seiko 4R-uurwerk, dus hacking en handwinding.
Gewoon 20 jaar geen gezeik en tegen die tijd, zeer waarschijnlijk (als je 'm een beetje netjes houdt), je oorspronkelijke aankoopbedrag er weer voor terugkrijgen, bij verkoop (misschien nog wel wat meer ook).
en ook mooi in blauw…
Nu in de aanbieding bij Monsterwatches, voor 435 Euro.