Heb even de volgende vraag; heb een tijdje dit horloge gehad:
die helaas niet goed werkte bij mij en ik zelfs niet meer kon omruilen omdat hij niet meer beschikbaar was… Ik vond het zelf wel een heel mooi horloge en ben nu op zoek naar een nieuwe die er een beetje op lijkt. Heb al wat zitten te zoeken maar vroeg me af of jullie nog varianten voor deze weten? Ik zoek dus een horloge die in dezelfde stijl is, deze was automaat maar dat was ook hetgeen wat niet goed werkte en zit ik niet heel erg op te wachten;)
mooi klokje kwam volgens mij bij de kijkshop vandaan persoonlijk vind ik het jammer dat ze deze eruit hebben gegooid ondanks dat ze een chinees uurwerkje hebben.
helaas weet ik zo geen vergelijkbaar horloge maar anderen op dit forum komen vast met ideeen.
Ik vind die 2 die zijn geplaatst inderdaad veel erop lijken ;). Alleen het nadeel voor mij is dat het weer een automaat is. Misschien mensen met opties zónder automaat? Gaat mij dus een beetje om de look van die eerste foto (ook met het kleur bandje enzo) en niet zozeer dat ik het radarwerk zie ;).
Dat is wel een ander prijssegment als het kijkshop horloge wat hij had.
Is ook gelijk een heel andere kwaliteit.
Robinaa realiseer je dat het horloge wat je had gebruikt maakt van goedkopere ( vaak chinese) automaten. Daar wordt een trendy wijzerplaat bij ontworpen en een merk voor verzonnen en die worden dan in grote getallen via kijkshop/blokker/aldi en dat soort kanalen aan de man gebracht.Normaliter levert een horloge met een degelijke automaat je jarenlang draag plezier.
Andere veelvoorkomende opties zijn dus een quartz uurwerk of de kinectic-achtigen.