Op zoek naar

Inmiddels pas twee horloges in mijn bezit een,
Citizen en een Seiko
Maar hier wil ik graag een derde aan toevoegen tips gevraagd : zilverkleurige kast zwart leren band automaat minimaal 10atm niet groter als 41mm budget rond de 850 euro!

Zelf dacht ik aan een Tissot

10 likes

Mooi horloge, prima merk, lekker doen :+1:

3 likes

Wise bijvoorbeeld Adamascus AD7 Series

2 likes

Dit is ook wel een erg mooi horloge Remco,
Kende het merk overigens niet maar hij staat me erg aan benieuwd wat voor suggesties er nog meer voorbij komen👍🏻

Ga eens kijken bij Duitse merken als Dekla, Stowa, Archimede of Hanhart. Uitstekende kwaliteit voor een prima prijs. Weer eens wat anders dan de Tissots.

4 likes

Geeft wat kleur aan het mogelijke drietal

3 likes

Christopher Ward al gezien? Ik ben zeer positief verrast door de kwaliteit en klasse.

Bovenste (39m) van hun site (willekeurige kleur gekozen), onderste (38mm) van mij (is er ook op leer).

1 like

Ik dacht aan een Baltic.

2 likes

Het budget is €850. Christopher Ward lukt dan alleen tweedehands of wellicht in een sale

Kijk eens bij de Khaki Fields van Hamilton. Voldoen aan al jouw specs. Automaten van hun presteren goed

3 likes

met zo’n budget kan je jezelf als een kind in een snoepwinkel wanen, zoveel keuze :star_struck: :pancakes: :popcorn: :lollipop: :candy: :pie: :chocolate_bar:
en dat geld ook voor de horloges :alarm_clock: :timer_clock: :mantelpiece_clock: :clock12::watch:

De afgebeelde is C63 Sealander is nieuw 890,-
Ik neem aan dat er geen harde stop zit op een paar tientjes als er rónd de 850 gezegd wordt.
De Dune op leer is idd iets duurder, namelijk 950

Heb je een suggestie voor TS?

1 like

Ik zie het ja. Ik zag €1090 staan maar dat is op de stalen band (wel dure banden pfff).

Goede suggestie dus!

1 like

Er zit inderdaad geen harde stop op ik ben wat inspiratie aan het op doen en mocht hij iets duurder uitvallen is dat geen probleem

1 like

Wat vindt je hiervan, Timex Expedition gmt

Past mooi in het budget

2 likes

Hamilton?

1 like

Pre loved Sinn 104?

Het is een beetje een longshot, maar soms… heel soms komt er wel eens een Nomos Club Campus Night voorbij in het blauwe gedeelte.

Of als je niet vies bent van een lekker fel kleurtje, dan is de kans dat je een Club Campus vangt wat groter. Ik ben zelf voor lekker blauwe gegaan haha.

3 likes

Kan je never nooit krijgen. Ding was binnen 10 minuten uitverkocht geloof ik?

1 like

Bij Timex komen alle succesnummers snel weer online :wink:

1 like