Opbergdoos + collectie foto's

nou het is er dan toch eindelijk van gekomen iets om iig alvast een paar horloges op te bergen.

ik heb geprobeerd het grootste deel van mn collectie vast te leggen. ( een oaar horloges kan ik zo ff niet vinden. )Foto’s zijn niet echt van goede kwaliteit, maar je krijgt er iig een indruk van.


Orfina, Louis Erard, Cartier, Louis Erard, Jaeger-LeCoultre, JeanRichard


Mexx, Seiko, Seiko, Seiko, Swatch


Livano, Edox, Citizen, Swatch, Citizen


Citizen, A&C ( een eigen project ), Ronson ( ja swiss made ), Accurata, Seiko


Palerma, A&C, A&C, Olympic, Vostokk, Garonne

1 like

Mijn Beste,

Wat een prachtige collectie ‘Haute Horlogerie’ Formidabel gewoon. (tu) En dit in de wetenschap dat de foto’s van een niet al te goede kwaliteit zijn. Dat beloofd nog wat :wink:

Ik tel bijna 20 verschillende merken, is hier bewust voor gekozen of is dit toevallig zo ontstaan, ipv zich te concentreren op een enkel merk?

Orologio Signaturis Temporis

leuke verscheidenheid aan horloges…voor elke gelegenheid genoeg keus.
Mooi hoor!!

Groet Arno.

Tissot62 Schreef:

Mijn Beste,

Wat een prachtige collectie ‘Haute Horlogerie’
Formidabel gewoon. En dit in de wetenschap dat
de foto’s van een niet al te goede kwaliteit
zijn. Dat beloofd nog wat

Ik tel bijna 20 verschillende merken, is hier
bewust voor gekozen of is dit toevallig zo
ontstaan, ipv zich te concentreren op een enkel
merk?

Orologio Signaturis Temporis

ach ik koop van alles nog wat, het gekke is als je je collectie zo fotografeert je je opeens beseft hoeveel geld er naar zo’n hobby gaat. De inhoud van het doosje heb ik zo’n 4000 euro in gestoken…had ik ook een duur horloge voor kunnen kopen, maar ja ik ga toch ook wel voor de hoeveelheid leuke dingen.
En ja ik wil wel zoveel mogelijk verschillende merken, hoewel ik natuurlijk sommige wel dubbel heb. Bijvoorbeeld 2 recentere horloges, zoals de Louis Erards, zijn erg mooi afgewerkt, minder bekend. De chrono kost 1000 euro en de hand opwinder rond de 500. Maar in vergelijk met concurrentie is dat nog steeds wel goedkoop. En dat vind ik dan wel leuk.
Ik draag bijna alles wel door elkaar heen.

Fraai spul!

Hoe zit 't met die A&C “eigen project”? Ziet er zeer fraai uit !

Denk dat mijn favoriet de Livano is, zal mijn voorkeur voor “simpele wijzerplaatjes” wel zijn…

Groet
Mark