Opbergdoos horlogebandjes gezocht

Ik heb onderhand aardig wat horlogebandjes, maar zoals ik ze nu bewaar is het nogal een onoverzichtelijk rommeltje

Zijn er forumgenoten die daar een doos voor gebruiken waar ze ordelijk en overzichtelijk in passen, mocht iemand daar een tip (en/of met foto) voor hebben dan hou ik me aanbevolen, bvd :slightly_smiling_face:

Heb even geen foto bij de hand, en er zullen ongetwijfeld mooiere opbergsystemen zijn, maar ik gebruik gewoon een kunstaas doos van een paar euro’s :money_with_wings:

Ik gebruik een Caddy Bay kistje. Duur maar wel een mooie opbergmanier.

1 like

2 antwoorden waar ik wat mee kan, jongens bedankt :slightly_smiling_face: :fu:

Geen dank?

:black_flag:

Ik heb zo’n uittrekbare plank van Ikea. Kun je eventueel ook nog een vakjesindeling op maken.
Mooi alles naast elkaar en het neemt weinig ruimte in beslag.

4 likes

Jawel, maar die neem je niet zo 1-2-3 mee naar beneden om op Tafel te leggen :smile:

1 like

Super lelijk ten opzichte van het Caddy Bay kistje van @Zulu maar @Pat486 heeft wel gelijk, erg handig en kost niks behalve geduld :wink:

Daar heb je een punt. Kledingkast in je woonkamer is ook weer zo iets.

Dit is wel wat voor mij, ook in Nederland te bestellen? Of alleen direct via Ali Express?

1 like

Ali is your friend maar uiteraard zullen sportviswinkels ze ook hebben. Geen idee wat ze daar kosten. Ik hou me bij vis op mijn bord :wink:

Eigen merk van Raven hengelsport, €3,50 EN wormproof :wink:

Ik heb een 'Ali Express" doos bij Grandado bested kosten 13,77, kan ik mooi een aantal horlogebandjes in kwijt :sunglasses:

Met kortingscode 13,77 dus inclusief verzending, duurd alleen wel ff, zo’n 25 dagen :grin:

2 likes

Toch fijn dat er op het Horlogeforum zoveel kennis bijelkaar rondloopt!:slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb dit doosje laatst gekocht. Mocht je toevallig 4 horloges hebben… Aanrader!

2 likes

https://www.bol.com/nl/p/display-voor-24-horloges-banden-buitenkant-kleur-donker-bruin-fluweel/9200000118013554/?bltgh=m2xGWKUDwpkkzZTyYxhGvg.1_4.5.ProductTitle

Ziet mooi uit, maar is volgens mij niet afsluitbaar, het is een ‘open doos’, enne dat dan niet verkeerd begrijpen hoor! :rofl:

1 like

Van alles geprobeerd maar de schoenendoos blijft favoriet.

Heb zelf onderstaande doos van strps. Zie dat deze momenteel uitverkocht is, maar misschien is nieuwe voorraad onderweg?


Aanrader iig.

1 like

Zodan! Dat is echt superdeluxe! Ga ik ook voor kijken :smile: