Semantisch punt en een kleine off topic, niet bedoeld als hoofdpunt. Gewoon een soort van Simon Carmiggelt-achtige observatie.
Ja, het blijft uitkijken met die beta pilletjes
Que?
Die laat ik even aan me voorbij gaan.
Grappige keuze inderdaad. Ik zie het precies andersom. Ik vind mijn collectie geen verzameling. Daar een verzameling naar mijn mening bestaat uit meer dan twee items. Daarnaast ben ik ook geen verzamelaar van horloges maar vind ik het wel leuk om af te kunnen wisselen tussen een aantal (in mijn ogen) mooie exemplaren uit mijn collectie! In plaats van collectie had ik het ook āpaarā kunnen noemen aangezien het er op het moment maar twee zijn⦠maarja, keuzes keuzesā¦
Nu weer ontopic. Die Grand Seiko is precies wat ik bedoel. Echt prachtig!
Beste post van de dag. En hij is nog jong.
Ik pies in mijn broek!
Trouwens,
Die 39mm GS zal je beter staan dan een 41mm DJ als ik zo eens naar je pols loer. Als je dan een DJ wil, mag ik dan de 36mm voorstellen? Het is niet alsof je bruggepijlers van polsen hebt.
Het maakt geen reet uit zolang je de kroon maar niet open draait en zolang je slaapkamer maar niet op de begane grond in kanaleneiland ligt.
Natuurlijk heb ik twee horlogedozen, want 20 horloges op het nachtkastje zouden er voor zorgen dat ik mān buttplugs niet meer kwijt kan, maar het is eigenlijk geen slechte plaats.
Oh, direct zonlicht is wel weer iets wat voor verkleuring van de wijzerplaat kan zorgen. Ik zou 'm niet in de vensterbank op het zuiden leggen.
Ik doe hetzelfde als @drex maar vind het juist heerlijk om in de ochtend bij een vers bakkie mijn horloge weer op de juiste tijd te zetten.
Een ieder kan dit lezen he?
En, je krijgt zo al snel de bijnaam: Kabouter Buttplug
Altijd even kijken of mensen opletten.
Als ik klaar ben met werken mag ik juist naar mijn baas terug. Ik zet de motor inderdaad af en de volgende ochtend ga ik weer naar mijn werkgeverā¦
Daar hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken. Zit veilig 3 hoog in Kanaleneiland!
Maar toch maar een horloge doos aanschaffen dan. Dan kan ik ze in de doos op de vensterbank zetten. Ze liggen nu lekker in de zon inderdaad
Overigens, tegen de tijd dat ik de DJ kan aanschaffen zullen me polsen wel dikker zijn, want pensioen
Ik ben iemand die altijd net te laat zijn bed uit komt, dus elke minuut telt dan om de trein te halen. Dan is een grab en go optie toch best fijn .
Ik verveel me altijd kapot in de trein. Ik zou willen dat ik daar wat te doen had. Mijn horloge op tijd zetten ofzo.
Ja, ik erken dat het best vervelend moet zijn naar de trein te haasten zonder de juiste tijd om je pols. Dus dat mijn opmerking een beetje zinloos is.
Hahaha! Zo kun je het ook zien
Ik ben wel eens afgeblaft in een bouwmarkt.
Ik ben meestal aan het ontbijten/mails aan het schuiven . Mān horloge bijzetten kan prima op het werk.
Hoe zit dat met een elektrische auto? Dan staat hij stationair, de andere kant op te draaien