Zoals velen die hier de hobbie allelei jaren doen, zullen het wel herkennen
De omvang van de collectie is soms lastig onder ‘controle’ te houden, het worden er steeds meer😅
Met als gevolg, een volle horlogedoos en mast een nieuwe aangeschaft, maarja ook die is na verlop van tijd ook weer vol…
Ik merk dat mijn hobbie voor een groot deel bestaat uit ‘etaleren’ dus er naar kijken, liefdevol in handen nemen en oppoetsen met een zachtdoekje, opwinden, op tijd zetten en de functies controleren en er weer ‘verliefd’ naar kijken als ze terug geplaatst zijn in de horlogedoos en/of watchrol die een tafeltje staat in mijn ‘mancave’
Wat prominent op dat tafeltje staat rouleert al naar gelang ik op dat moment prefereer, meestal nadat ik weer eens wat heb gelezen en me verdiept heb in bepaalde horloges🙂
En dat hoeven heus niet zo zeer kostbare horloges te zijn er zijn zoveel leuke en mooie horloges met een mooie ‘heritage’ te vinden tussen de € 100 en € 500😎
But anyway, te veel horloges verdeeld over meerdere oobergdozen, waardoor ik maar een beperkt deel in het zicht heb
Daar zocht ik al heel lang wat voor en ik hoop dat ik dat nu heb gevonden, een horlogevitrinekast voor 30 stuks!
Die is nu onderweg en over zo’n 2 weken hoop ik die binnen te hebben!
Heb er wel een fotootje van die je hieronder kan zien, to be continued😉