Open brief van horlogemazzelaar Honey_badger

Er worden gewoon echt te veel Hitler grappen gemaakt. Goed dat iemand heeft ingegrepen!

Groeten,

Tecco

9 likes

Deze ban is echt heel flauw. Kom op @mods, durf eens toe te geven dat dit van jullie kant ook een nogal overdreven reactie was en herroep die ban.

2 likes

Grotendeels deel ik de mening van de topicstarter. Dat er grenzen moeten zijn is helder en klaar. Echter dat deze grenzen te pas en te onpas naar verschillende maatstaven worden toegepast is ontoelaatbaar. Er worden wel erg vaak mensen ‘gaband’ voor zaken welke geen naam mogen hebben. Proefondervinderlijk ondervonden. Dit, als,ede reacties van een aantal personen zorgen ervoor dat er veel mensen zijn welke alleen nog maar lezen en niet meer reageren. Mogelijk is het forum te groot voor de beheerders.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Stalin grappen zijn echt too soon. Dat is nog maar 60 jaar geleden. :smile:

5 likes

Blijft idd bizar dat je voor een grapje of in dit geval met een iets serieuzere noot, een dubbel account aanmaakt een lifetime ban krijgt terwijl ik afgelopen periode hier 2x met geweld bedreigd ben, uitgekafferd via PB en na herhaaldelijk melden diegene nog lekker rondloopt in de bibliotheek en van de mods geen enkele reactie komt…:thinking:

6 likes

Dat is inderdaad raar. Jij had ook een lifetime ban moeten krijgen :wink:

Groeten,

Tecco

3 likes

Moderen is moeilijk, machtsmisbruik is makkelijk… goed gedaan weer Mods!!!

4 likes

Lijkt me een goed plan!

9 likes

Grappen over Erdogan kan zeker nog niet? Alhoewel grap…

2 likes

Jeetje Tom,

Ik weet eigenlijk nie goed wat ik hierop moet zeggen. Je geeft je foutje toe. Misschien heeft het bij de mods wat tijd nodig…

Gr Hans

1 like

Erg jammer inderdaad dat het op deze wijze moet.

Helaas in het verleden ook zelf al de nodige aanvaringen met de mods gehad, dus het is allemaal niet nieuw. De maatregel is wel weer extreem!

De mods maken het voor zichzelf ook alleen maar lastig en krijgen een hoop gezeur over zich heen. Wellicht toch iets minder modereren of zelfs helemaal niet en laat het forum zichzelf reguleren.

1 like

Ik denk het helaas niet als ik het topic ‘van de mods: verandervoorstellen’ zo doorlees.

1 like

Misschien dat we in het nieuwe off-topic topic (dat misschien gaat komen) een apart topic “dictator grappen” kunnen toevoegen? Dan krijgt het ook een beetje een officieel karakter. Ik ben me door dit topic een beetje in de materie aan het verdiepen en het is best vermakelijk :slight_smile:

Groeten,

Tecco

6 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ik vraag jullie…

MEER OF MINDER MODERATOREN?

9 likes

Bij deze een wrakingsverzoek! Heeft iemand het telefoonnummer van Knoops?

2 likes

Of een referendum, is ook hip!

1 like

Heren…
Een paar dingen.
Als er een dubbele accounts zijn worden deze verwijderd. Dit om te voorkomen dat leden zich voor iemand anders uitgeven, schorsingen omzeilen, na een ban terugkomen etc etc.
In dit geval werd een schorsing omzeild. Indien dit met goede intenties was gebeurd, namelijk om mij op een foutje in eenpost te wijzen, dan had ik graag een pb gekregen. Nu kreeg ik een pb van iemand die mij wees op de dubbele account.
Omdat in de regels staat dat dit niet is toegestaan maar steeds vaker gebeurt, heb ik toegevoegd dat de accounts worden verwijderd. In de aanhef van de rgels staat al zoiets maar omdat wij er vanuit gingen dat dit niet zou voorkomen is dit niet specifiek benoemd in de regel. Zo zijn er meer regels trouwens.
Het verwijderen van dit specifieke account schoot misschien zijn doel wel voorbij en wordt in ieder geval door een aantal van jullie als buitenproportioneel ervaren. Er is echter maar één iemand die mij daar een pb over heeft gestuurd.
De rest lost het liever op met nog meer plaatjes van dictators. Prima als dit aan mij is gericht, niet prima op een horlogeforum.
Terugdraaien van de opheffing van de accounts sta ik heus voor open. Maar niet op deze manier. Als het lukt om via Bert1 een bericht te plaatsen dan lukt het ook wel om mij een pb te sturen lijkt mij.
Om verdere escalatie te voorkomen sluit ik dit topic, verzoek ik jullie om dingen die je anders wilt in het daarvoor bestemde topic te plaatsen en persoonlijke zaken via pb te doen.
Dank.
Jur

15 likes