Open dag Van der Gang

Unieke kans om de fabriek in de volle omvang te zien draaien, 17 juni a.s., maar ja, het is dan ook Vaderdag :sunglasses:

6 likes

Ik kreeg een uitnodiging per post (as always en altijd leuk erbij te zijn) en ga met mijn zoon. Misschien mag ik wel met een Porsche meerijden, want Porsche Centrum Twente neemt wat auto’s mee en laat ik nu 200 m van deze dealer afwonen :smile:

3 likes

Mooi man zo n Porsche, en pas daarna naar die wijnproeverij !
Die bodega zit bij mij om de hoek :sunglasses:

2 likes

Het moet niet gekker worden :wink: Leuk allemaal. Die dag is tenslotte voor vaders!

1 like

Klinkt zeer interessant. Is een uitnodiging verplicht voor de open dag?

Ik zou hier namelijk ook graag gebruik van maken.

2 likes

Da’s een goeie. Ik heb nog niet eerder mijn uitnodiging laten zien aan de deur, maar zal vanavond als ik thuis ben even kijken. Op de site van Vandergang staat nog niks hierover. Slecht zeg. Alleen over Vaderdag vorig jaar in het Militair Museum in Soest (wat ook helemaal geweldig was overigens).

Ik heb net ook inderdaad op hun website gezocht maar er is inderdaad niks te vinden. Een bezoek aan de fabriek is wel aan te vragen zag ik maar anders zal ik ze morgen wel even contacteren als het niet duidelijk is

1 like

U mag de uitnodiging van mij wel hebben, dan wel stug volhouden dat u Hendrik bent :sunglasses:

5 likes

dat stel ik erg op prijs.
Een dagje Hendrik, wie wilt dat nou niet.:relieved:

Ik stuur u later vandaag nog een pm

3 likes

Begreep dat er een gratis horloge bij de open dag hoorde, erg genereus hoor :sunglasses:

1 like

Ik ben zeker te ver om ooit deze bedrijf te bezoeken… Maar zou het mogelijk zijn een paar foto van de dag hier te posten ?
Dat zou ik (met anderen zeker) echt waarderen :slight_smile:

3 likes

misschien om geen honderden, nee duizenden, of 10duizenden mensen te lokken…

Leuk dagje uit trouwens.

1 like

Nou…volgens mij weet alleen een echte liefhebber dat Van der Gang überhaupt bestaat? Neemt niet weg dat je zo’n dag natuurlijk wel exclusief wilt houden.

2 likes

Nee - ik weet dat Wiebe van der Gang zijn site nauwelijks bijhoudt :smile:

1 like

Brunod, foto s en Hendrik???
Geen goede combi, maar ik zal Daniel vragen daar voor te zorgen .

Invitée Vaderdagfabrieksdag!

Wij willen u van harte uitnodigen voor onze feestelijke Vaderdagfabrieksdag op zondag 17 juni aanstaande.

Een unieke kans om onze fabriek in de volle omvang te zien draaien. Onze instrumentmakers laten u zien op welke manier en met welke precisie horloge onderdelen worden vervaardigd. Ook kunt u meekijken over de schouders van onze horlogemakers.

Naast de productie en assemblage van onze uurwerken is de gehele collectie, inclusief alle nieuwe modellen van de afgelopen periode, te bewonderen en natuurlijk te passen. Ook geven wij u een sneak preview van onze horloges die in ontwikkeling zijn.

Het gaat op deze dag om horloges en meer: Porsche Centrum Twente neemt een paar prachtige auto’s mee waarin ook een proefrit kan worden gemaakt. HA Juweliers uit Haren presenteren de collectie sieraden van Bron. MP Wines uit Nijkerk zal een wijnproeverij geven van heerlijke wijnen van de Salentein.

Naast al het bovengenoemde moois, is er ook muziek, worden er hapjes en drankjes bereid in onze prachtige binnentuin. Kinderen zijn van harte welkom. Oppas is geregeld.

Kom kijken in de keuken bij Van der Gang Watches.
Wij zien u graag op zondag 17 juni 2018 van 10.30h tot 17.00h.

Team Van der Gang Watches.

Rondweg Noord 15 9101 AD Dokkum

Aldus van de site

4 likes

Dat gaat nog druk worden in Dokkum!! :sunglasses:
Misschien dan maar een H.F. bus inschakelen?

p.s. Daniel, kaart is onderweg, wel een paar foto s a.u.b.

3 likes

Ik heb nog wel een strippenkaart!

Ik ben er dus ook blij. Zeer leuk dat de uitnodiging me gegund is. Ik zal foto’s posten hier aan de hand van de dag!

3 likes

Ben een jaar of 7 of 8 geleden ook daar op een open dag geweest.
Meer mensen dan aangekondigd bleek toen geen probleem.
Ik had een mailtje gestuurd en kreeg snel antwoord.
Frank

Leuk om te zien daar!!!