Opfrisbeurt Tissot Seastar Lemania

Wat is dat een geweldig mooi horloge geworden! En een mooi verslag. Dank voor het delen.

1 like

Ik kwam deze bandjes tegen, misschien iets voor jou :wink:http://www.ebay.at/itm/3-Stuck-TISSOT-Lederbaender-20-mm-NOS-schwarz-black-14mm-Dornschliese-70er-Jahre-/121959725996?hash=item1c655dbbac:g:kzYAAOSwAvJXCg89

Groet Iwan :motorcycle:

Dank voor de tip!
Overigens heeft deze 18 mm bandaanzet. :grin:

1 like

Das nou jammer :cry: :wink:

1 like

Wow, wat een transformatie!
Heel interessant om lezen, moedig hoe je die pushers vernieuwd hebt, ik zou dit niet durven.
Gefeliciteerd met de make-over, veel draagplezier toegewenst!

Dat was inderdaad wel even griezelig, zodra je de tang erop zet weet je dat er geen weg meer terug is. :grimacing:
Gelukkig heb ik de nodige ervaring met afgebroken bouten bij sleutelen aan auto’s enzo dus ik had wat trucjes achter de hand. :sunglasses:

2 likes

@wbcoupe

Is dit toevallig een 18mm lugbreedte?
Heb op een ander horloge een originele Tissot rallye band gevonden.
Zoals deze:
http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/hnkAAOSwtPZXHO~3/s-l225.jpg

In niet zo uitstekende staat maar als je hem wilt stuur ik hem tegen verzendkost naar je op.

Gr
C

1 like

Dank je voor het aanbod! :thumbsup:
Ik twijfel een beetje; het is natuurlijk leuk om er een originele band bij te hebben, zo’n originaliteitsfreak ben ik dan ook wel weer. Aan de andere kant ben ik best tevreden met de bruine Hirsch die er nu op zit dus de kans is groot dat hij in m’n bandenbak belandt er verder niets mee gebeurt. Mocht je er zelf iets mee kunnen dan kun je dat beter doen.

Gr, W

Prachtig horloge en heel erg mooi om zo gedetailleerd te zien hoe het horloge wordt opgeknapt!

1 like

Prachtig en zeer knap werk!

1 like

Geweldig gedaan. Helaas heb ik geen vaste hand. En een prachtige klok zeg ik als Tissot liefhebber.

1 like

Beste wbcoupe erg leerzaam en bedankt voor het showen van het repareren en schoonmaken van dit leuke klokje. leuk als er coaches zijn die willen helpen .Ik ben nog een leek op dit gebied ,maar met jullie foto’s en enthousiaste uitleg wordt het wel wat ,als ik maar goed oplet en kijk naar de volgorde van demonteren en weer opbouwen. P.S. De methode van het glaasje opknappen ga ik ook eens proberen. Bedankt en succes. groet Boudewijn

1 like

Prachtig om te lezen en een heel mooie Tissot!

1 like