Ik snap wat je bedoelt, maar wat vind je vd luxe toolwatches, zoals n rolex Submariner, Omega Seamaster, Audemars Piguet Royal Oak, ed? Vind je dat daar ook alleen n printje t beste bij past?
De huidige modellen wel, maar die oude Subs en Seamasters met die dikke dotten tritium zijn toch ook niet te versmaden, maar die waren dan ook met de instelling van instrument en gebruiksvoorwerp gemaakt, terwijl het nu toch wat meer om de ‘bling’ gaat bij een horloge, al zeker bij de duurdere merken zoals je noemt Marnix. Da’s zo een beetje mijn idee erover.
Ah, op die manier. Wel, ik deel je mening. Op de meeste ouwe vind ik t geprinte wel prima staan. Zoals n ouwe sub met nog geprinte indexen.
Maar idd op de nieuwe vind ik n opgelegd logo zoveel leuker.
Ik vindt een opgelegd logo wel sjiek staan.
Op de Navigeer net wat extra klasse.
Wel de kleur metaal mag dan van mij blank zijn ipv geel.
Staat hem net iets beter, verder toppie.
Grtn Leen.
Een opgelegd logo maakt het geheel gewoon af , de zogenoemde kers op de taart.
De gouden B bij breitling is ook prachtig om te zien.
Ik vind het alleen van toegevoegde waarde als het opgelegde logo met veel aandacht en trots toegevoegd is.
Het Breitling schildje op de SuperOcean vond ik persoonlijk echt een teleurstelling. Deed wat plastic-achtig aan… En dat vond ik echt jammer op een horloge in die prijsklasse. Verder een geweldig mooi horloge (zeker qua design).
Voegt inderdaad cht iets toe: