Ik weet niet of er meer zijn die t missen. Maar bij sommige merken en modellen mis ik t wel. Niet bik allemaal, zoals op n panerai met sandwich wijzerplaat vind ik de print prima.
Maar bij n rolex Submariner die al opgelegde indexen heeft bv, mis ik het wel dat ie geen opgelegd logo heeft. Zo n opgelegd logo vind ik toch wel fraai/chique.
Zijn er meer die n opgelegd logo, indexen, etc missen? Op welke merken/modellen mis je ze dan?
Bij Rolex mis ik het niet zo…wou wel heel vol worden met een opgelegd kroontje onder de indexen…
Een Speedy 321 daarentegen heeft absoluut een streepje voor door het opgelegde logo…Dat de nieuwe modellen dat niet hebben is eigenlijk wel apart, want de Seamasters hebben het (nog) wel dacht ik…
Mwoah, ik vind de sub twee kunnen hebben. Misschien n wat kleiner exemplaar.
Speedy is er voor mij ook zo 1 die t goed kan gebruiken. Vond dat toen ook met de Seamasters. Was daarom ook blik verrasten ze t sinds de coaxial modellen erop hebben. Bij de sm300 hebben ze t helaas weer niet meer.
Niet altijd, voor deze exclusieve Bond Back in Black, hebben ze zwart goud gebruikt. Minder goed af te lezen dan de rhodium versies, en al helemaal in het donker. Lume lijkt er ook op de 1 of andere manier onder te leiden. Maar oh zo gaaf…
OK, je hebt opgelegd en je hebt opgelegd. Die van Omega bijvoorbeeld zijn rete strak. Die vind ik chique. Van sommige andere vind ik ze er goedkoop uitzien.
Het niet perse dat wat mij betreft er overal 1 op moet. Maar meer het gemis waar ik op doel.