Sterkte! Ik hoop voor je dat ze terugkomen. Bah.
Altijd weer klote. Hopend op een klein wonderā¦
Sterkte ! We kijken met je mee
Kak man
Amai dat is voor een aanzienlijk bedrag. Ik houd het goed in de gaten. Ik zie er elke week verschillende over de tafel rollen, misschien kom ik deze wel eens tegen. Ik heb ze in elk geval gecopieerd, mocht ik ze zien dan kan in de nummers vergelijken.
Ah nee, sterkte
In en in triest, blijf met je poten van andermans spullen af.
Ik hoop dat op zijn minst een gedeelte terug komt.
Sterkte!
Bewonderenswaardig hoe monter je eronder klinkt. Good luck, en je info wordt meegenomen.
Veel sterkte! Dit doet pijnā¦
Onder het motto, gedeelde smart⦠we leven met je mee.
En het doet me er wel aan herinneren dat ik de serienummers van al mijn horloges goed moet documenteren.
Oei, wat ruk is dit. Alleen al het idee dat ze bij je binnen zijn geweest, en dan ook nog eens deze hebben weggenomen.
Sterkte!
Awhh man zuur joh! Veel sterkte ermee en hoop dat ze de daders pakken.
Sterkte
Vreselijk! Ik hoop met je mee op een klein wonder, dat ze allemaal maar terug mogen komen bij de rechtmatige eigenaar!
Heeft even geduurd⦠lag er gisteren helemaal af maar je moet door. Anders blijf je er eeuwig gefrustreerd onder ten koste van je familie en vrienden.
Wanneer houdt dat gejat een keer op?
Als ik dit weer lees gaat mijn bloed koken. Sterkte
Sterkte
Chapeau hoor hoe je ermee omgaat. Was het een mazzel voor dat geboefte of hadden ze het op jouw horloges gemunt?
Smerige hondekoppen dat zijn het
Rot zeg, waar gaan zo spullen normaal gezien naar toe? lijkt me straf dat de dief ze op MP of zo zet.
Zo is het. Bij mij is jaren geleden het meest dierbare bezit van mij gestolen. Een datejust van mijn grootvader werd gestolen toen bij mijn broer werd ingebroken (ik had hem toen aan hem uitgeleend). Ik zou werkelijk al mijn horloges ervoor opofferen om dat horloge terug te krijgen. Maar ik heb het ook een plek gegeven. Je moet door want je hebt het goed: je vrienden en familie zijn veel belangrijker. Ook al is dit natuurlijk echt kloten: heel veel sterkte gewenst!