Opgelet! 6 horloges gestolen!

JeetješŸ˜±Dat is goed balen zeg!
Hoop echt voor je dat ze weer terecht komen en dat de dader(s) opgepakt word(t)(en).
Heel veel sterkte

Met half verstand naar het buitenland vermoed ik.

Geen idee, ik loop er niet mee te koop maar voor hetzelfde zien ze iemand met een mooi horloge om de pols zitten en wordt je een doelwit. Of het is gewoon toeval.

Naarā€¦ Sterkte!

Is het je hele collectie die je nu kwijt ben? :neutral_face:

Bah, wat verschrikkelijk.

Ik houd mijn ogen open voor je!

Inderdaad; mentale veerkracht is noodzakelijk in deze. Bon courage!

De collectie is gedecimeerd tot nog een Rolex OP (die had ik om) en een Hamilton Khaki X-wind die ik nooit draag.

Het frustrerende is dat ik stilletjes liever de Constellation had overgehouden dan de Rolex simpelweg omdat ik die samen met mijn vader heb gekocht in 2015 (en hij toen ook een eigen Constellation). En dan te bedenken dat de Rolex 6x zoveel waard is :zipper_mouth_face:

5 likes

Sterkte, wat een laffe daad. Misschien een tip, je kan bij marktplaats een aantal zoekopdrachten opslaan. Mocht de dief(en) zo stom zijn om ze via mp aan te bieden moet jij een melding krijgen.

1 like

Thanks ga ik doen bij C24 idem

Wat verdrietig zeg

Balen man! We gaan erop letten met zā€™n allen. Sterkte.

Wat een vuige streek, sterkte :expressionless:

:slightly_frowning_face: sterkte!

Ja hoor daar hebben we er weer eentje :see_no_evil:

Enorm balen natuurlijk mensen horen gewoon van andermans bezit af te blijven.

1 like

Misselijkmakendā€¦ heel veel sterkte

Sterkte!

Sterkte @wheelsatwork. Zwaar klote dit.

Ik weet dat je er niet op zit te wachten maar toch ga ik de vraag stellen. Denk je dat het een doelgerichte actie was om je horloges te stelen of denk je dat het bijvangst was?

Ik stel deze vraag in de hoop dat het bijvangst was.

Hoe dan ook is het triest.

1 like

Sterkte man, echt kut dat er mensen zijn die zo weinig respect voor andermans spullen opbrengen.

Veel sterkte!

Nu ik dit lees zit ik daar zelf ook wel eens aan te denken, mag ik vragen wat je daar voor kwijt bent in de maand.,?

Veel sterkte TS zwaar klote :pray:hoop dat je woning nog steeds je woning is waar je je op je gemak voelt