Opgelet!

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1008021148-mathey-tissot-compressor-heren-horloge.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&previousPage=VIP

Ik zat ff te kijken op MP, en ik zie opeens mijn horloge dat ik paar maanden terug heb gekocht.

De foto’s zijn niet van de verkoper!!

Ik denk dat iemand een val probeert te zetten door goedkoop ook een neppe Breitling te posten voor maar 125 eu.

1 like

Eén dag actief op Marktplaats… :fearful:

En zijn naam…

Draai die eens om…zegt genoeg :frowning:

1 like

Hahaha

Ik snap niet hoe die kl*tzak aan die foto’s komt.

Dat soort mensen. Zucht…

Even melden bij MP? Of had je dat al gedaan?

Nee, nog niet gemeld. Maar ik zal het zeker nog doen.

Ze blijven proberen.

Ik ga 'm denk ik tóch kopen :stuck_out_tongue:

LOL!!! :joy:

2 likes

Dan moet je bij mij zijn om het te kunnen kopen :wink:

1 like

Inmiddels is hij van MP verwijderd :smiley:

2 likes

Ik zag hem ook staan, leek inderdaad héél goedkoop, ondanks dat het geen compressor kast is.

1 like

Ja, marktplaats is af en toe echt te gek.
Zo kwam ik vorig jaar mijn eigen auto tegen op marktplaats, sta je ok wel even raar te kijken :confused:

Nou ja, stond ie nog op je parkeerplaats?

Nee, het waren foto’s van een jaar eerder.
De vorige eigenaar had die gemaakt en mee geadverteerd destijds. Heb ook wat vragen gesteld en kreeg netjes antwoord over staat van onderhoud en dergelijke haha. Op het moment dat het over geld gaat komt dan de aap uit de mouw (gedeelte vooruitbetalen, auto word afgeleverd zodat je hem kunt inspecteren dan de rest betalen etc.)

Om deze post dan toch even over horloges te laten gaan: ik draag vandaag een Apple Watch :smile: