Opgelost! Iemand die pushpin de hoek om kan uitboren?

Ik zou er de punt van een hobbymesje in duwen en dan opzij peuteren/trekken. Misschien dat je net genoeg grip hebt op het stukje dat uitsteekt.

Ik heb een complete tandarts uitrusting in mijn werkplaats staan en kan je hiermee wel helpen.
Dus ook de booruitrusting die in een hoek van 90 graden kan boren inclusief de benodigde boortjes en andere rotzooi die een tandarts normaal gebruikt.
stuur maar een pb met jouw gegevens war je woont.

Doe je ook aan verstandskiezen trekken?

2 likes

Dan mag hij voor mij een figuurzaagje meenemen. De mijne zitten namelijk ongeveer zo (voorbeeld van web). Ik stel het al jaren uit maar tot op heden geen last van.
image

4 likes

Daarvoor gebruik ik een slagboor op
Lucht

1 like

Terug van de tandarts :mask::syringe::hammer_and_wrench:
Meteen m’n favoriete band erop en om de pols.
Hartelijk dank @Binz!

7 likes

Had hetzelfde. De mijne zaten ook nog vergroeid aan mijn kaak…

Toen ik last kreeg (kaakkramp, pijnscheuten) heeft de kaakchirurg ze alle 4 ineens eruit gesloopt, onder volledige narcose. Dat had ik máánden eerder moeten laten doen! 3 uur na de operatie voelde ik me opperbest en zat een maaltijd weg te knagen in het ziekenhuis.

Toen heb ik pas gemerkt hoeveel druk en last die krengen me toch maandenlang bezorgd hebben.

Edit…
Het heeft wel 4 weken geduurd voor de gaten dicht waren en ik niet na het eten van rijst met hulpmiddelen (aqua pic) de bende weer schoon moest krijgen. Het was het alsnog dubbel en dwars waard.

1 like

Graag gedaan :+1: Was leuk om te doen.

Overigens geen boortjes hoeven gebruiken. Kopje van een airrotor of mechanisch hoekstuk is te groot om echt onder een hoek van 90 graden te boren. Een lughole dat 45 graden naar buiten staat door het boren zit je niet op te wachten.

Deze spulletjes gebruikt:

8 likes