Do not go there
Nee, niet insmeren met koeienstront, die sluiting. Daar gaat ie niet beter van sluiten.
Voor een koetje draait Han zān tong niet om.
Been there, done that!
š„°šš„°
Ik hoorde overigens van RĆ mon dat elke nieuwe rolexband wat piepen kan .
Misschien stelt dat je gerust .
Dat asje klinken ze en daarna polijsten ze het na .
Dat maken ze vervolgens zo goed schoon dat het metaal wat stroef kan bewegen .
Komt vanzelf goed
Had laatst piepende racefiets-remmen. Mijn topconditie Italiaanse raspaard uit de '90ās mag natuurlijk geen rare piepjes hebben. Was alleen hoorbaar bij het stationair de remmen inknijpen. Ik zoeken, manā¦
Bleek het de soort paperclip-vormige veer te zijn die de remklauwen uit elkaar houdt. Drupje kettingolie, heel weinig - over. Maar voordat ik het geluid getraceerd hadā¦
Meer on-topic - mijn Dan Henry milanaise-band gesp had het ook, trouwens. Ook daar - twee kleine drupjes kettingolie.
Niet alleen Rolex. Elke stalen band die niet āaf fabriekā , en ik denk dat dat er maar weinig zijn, voorzien zijn van wat vettigheid zullen piepen/squiken.
Dus , kruipolie is het devies .
Bonzo!
En nog gefeli met deze NA
Ik dacht even een wilde gok te doen naar je Italiaanse renner -bij dezen, een Bianchi?- maar toen dacht ik, hoeveel meer mooi Italiaans zou er zijnā¦
Toch maar ff deze gecheckt: http://www.italiaanseracefietsen.com/merkenlijst/
WTF!!! Meer dan 1.000 merken??? Er gaat een wereld voor me open maar ik betreed hem niet⦠ik blijf toch maar lekker hier in de dimensie die horloges heet hangenā¦
Dit is 'm.
Whowww mooie foto
Nice. GeĆÆnspireerd door Miguel Indurain. I surely can dig that. Respect.
En tof dat we er naast de horloge razernij nog andere liefhebberijen op na kunnen houden hier op het forum.
Succes met wachten op mooi wielerweerā¦
Cheers
Heen weer wippen met Durex en Glijgel? Het is toch niet je vrouw?
Was al gesuggereerd met dat “mond op mond“ i.p.v. “mond tot mond“