Opgepast fake Speedmaster aangeboden!

Zogenaamd gewonnen in een pokertoernooi… Oplichter eerste klas. Kaartje wat erbij zit met horlogenummer 80456374 is een standaard nummer gebruikt bij replica, zo leert google.

Horloge Omega speedmaster automatic
€ 600,00
http://link.marktplaats.nl/m1146071294?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons

4 likes

De foto’s zijn ook met een wortel gemaakt zie ik :joy:

Bedankt voor de tip!

1 like

Mooi bedrag is er al geboden.:sunglasses:

Hij heeft het ook al over "oplichtende"wijzers :slight_smile:

1 like

Allemaal even meebieden vior de gein?

Da’s toch een overduidelijke fake…

1 like

Gewoon rapporteren! Is die er zo vanaf

1 like

inderdaad: rapporteren!

Ik ken geen pokertoernooien waar je fixed prices mee kan winnen :stuck_out_tongue:
Altijd flappen!

Is geen bingo :wink:

Ik heb met pokeren 2750 gewonnen. Gelijk een passend bod gedaan.

1 like

En weg is de advertentie. Nice!

1 like

Horlogeforum to the rescue! :slight_smile:

Weer een argeloze horlogekoper behoed van een financiële strop.

Doe ik er net een bod op van 2500 euro en dan wijst hij het nog af ook… De hufter.:persevere:

1 like

Wees maar blij, het schijnt dat deze niet echt was :wink:

ad is er al afgehaald

En wat gaf het weg dan?
Uiteindelijk heb ik bedacht dat een automaat niet bij dit model past, maar ben wel benieuwd wat hier overduidelijk fake aan is behalve dat de advertentie plus de vraagprijs al een waarschuwing op zich is.

-edit op mijn vraag geeft hij ook aan dat het een replica is dus het is in ieder geval geen poging om een echte voor een nepper te verkopen.
Ik snap marktplaats ook niet dat ze al die replica advertenties toestaan/doorlaten.

Wijzerplaat, endlinks

Oh, en als je dit echt niet herkent als fake moet je vooral bij een handelaar/dealer gaan kopen en marktplaats laten voor wat het is. Tenzij je natuurlijk een prachtige fetish hebt en je er enorm opgewonden van raakt om zo opgelicht te worden.

2 likes