Ze mag al mn geld, zoooo sexy. En geen grammetje teveel. 80 gram?
Prachtig! 1 van de mooiste edities tot nu toe !
Die lume
Gr, HJR
Ophefbarend… Ik dacht al, in welk woordenboek staat dat
Nu weet ik alleen nog steeds niet wat de titel betekent als beginnende verzamelaar…
Ti staat voor het element titanium en bij een Cover Girl denk ik toch aan iets anders dan een horloge maar wellicht vinden echte horloge liefhebbers kijken naar horloges nog leuker dan kijken naar mooie vrouwen
Laat me het proberen uit te leggen. Er was eens een Zenith A3818. Dat horloge verscheen op het naslagwerk van Rössler over het merk Zenith op de cover. Sindsdien wordt dit model de Cover Girl genoemd.
Dan is er een nieuwe release van de Cover Girl geweest in 2020, in samenwerking met Revolution (Aziatische horloge site, zoiets als Hodinkee). Dat waren slechts 100 stuks. En vorige week was er opnieuw een nieuwe uitgave, ditmaal in Titanium, oplage van 250 stuks. Deze heet dan ook de Airweight Cover Girl, of Ti Cover Girl of Supergirl heb ik ook al gehoord.
Helpt dit?
Moet toegeven dat ik de titel ook niet snap. Graag een woordje uitleg aub. Wat is
uitzonderlijk aan de 1,2 procent ?Wat is TI Cover Girl ?Wat is de TI cover Girl productie? Waarom noemt iedereen het getoonde horloge vrouwelijk? Er staat toch
El Primero en niet El Primera(vr)?Of is dit een HF inside joke voor de ingewijden? Gelukkig verstond ik ophefbarend wel of ik sloeg helemaal tilt.
Geen probleem. Hier een foto van het boek (zie mijn uitleg in vorige reactie)
Het is dus geen “vrouwenhorloge” (voor zover dat bestaat) maar verwijst naar het horloge op de cover van dat boek.
De 1,2%? Dat is een raadseltje wat nog niemand doorheeft blijkbaar…
Dank. Je was sneller met uitleg aan fdpg 1963 dan ik kon posten.
Ik ga er een paar nachtjes op slapen, dat helpt bij mij altijd om het licht te zien.
Dit helpt zeker! Dankjewel voor de uitleg
Je hebt er 3 gekocht?
Ik ken watchwalker niet goed maar daar is hij niet gek genoeg voor.
Heel cool, van harte
Gaaf horloge! Proficiat
Ik denk het wel.
Let’s agree to disagree.
Of er zijn er 3 toegewezen aan de Benelux waar WW er 1 van heeft
Super aanwinst iig