Terecht, want naast de verloedering der Nederlandse taal dient ook de kaalslag en verschraling die de afgelopen jaren in schrikbarend tempo hun intrede hebben gedaan in het maatschappelijke taalgebruik een halt te worden toegeroepen. Chapeau voor ophefbarend dus, maar ik snap nochtans geen reet van de titel. Met name omdat ik niet weet wat een Ti Cover Girl nou eigenlijk is.
Ik weet dat “MAND!” bon ton is, maar iets van een verhaaltje bij die foto was natuurlijk leuk geweest. Om iets van context te schetsen.
Oh. Wacht. Obscure inside joke. Prima. Dan weet ik plotseling ook dat je er maximaal twee hebt gekocht, want ik ken hier één meneer in blijde verwachting. Van een horloge, mind you.
Or did you mean la primera? Een soort franchise van een tabakszaak op Ibiza of zo.
Bij Ti dacht ik wel gelijk aan titanium, maar de rest was mij niet gelijk duidelijk. Gelukkig is er voldoende uitleg gegeven, zodat ook ik het nu kan volgen. Alleen vind ik persoonlijk Cover Girl wel een beetje goedkoop klinken voor deze prachtige verschijning.
En ben ik reuze benieuwd wie de andere twee gelukkigen zijn.
Erg mooi horloge zeg… die lumen zijn om van te watertanden. Die bracelet… Ik kan er moeilijk aan wennen. Hoe iconisch ook, ik zou zo graag zien dat ze de breedte van de kast zouden matchen met de aanzet van de band. Maar dat is smaak. Ik weet het.
Ik snap wat je bedoelt maar denk persoonlijk van niet. Het zou niet alleen fors afbreuk doen aan het originele design maar er ook nog eens heel lomp uitzien met een veel te brede aanzet. Het is haast een vierkante kast dus daar kan je moeilijk een band over de hele breedte aan monteren.
Ik krijg ook veel vragen over het draagcomfort van de band. Daar is niks mis mee (zelfde als van de A385). Natuurlijk voelt het niet zo solide als bvb. een Oyster band maar dat hoeft ook niet. Het zit zeer comfortabel en licht. Voor mij prima dus.
En ja, de sluiting is ook heel licht uitgevoerd. Maar hier geldt hetzelfde: het is erg comfortabel en doet wat het moet doen. Zolang je het niet draagt om tunnels te graven, kastelen te slopen of houthakken, helemaal ok.
Beschouw het maar als een artistieke vrijheid die ik me permitteer. En als we het morgen allemaal gaan gebruiken, dan is het plots wel een woord. Taal leeft…
Ladders betekenen dat je panty stuk is. Ik zou vlot een leren broek aan trekken, of wellicht een sport outfit van stof. Maar goed, smaak… Zo heb ik rally banden ook nog nooit begrepen.