Sparnaaij juweliers te Almere houdt er na tig jaar mee op. Dat betekent dat de huidige voorraad tegen gereduceerde prijzen weg gaat. Persoonlijk heb ik het doel om mijn budget per januari 2016 uit te geven, dus ik wil het bij jullie onder de aandacht brengen.
Zo kwam ik onder andere een Meistersinger tegen; van € 2598 naar € 1798. Je zal het maar nodig hebben.
Er zal wel niet heel veel voorraad op de plank liggen, maar misschien heeft er iemand geluk.
Hm. Daar heb ik anderhalve maand geleden mijn Perigraph gekocht… Had ik misschien nog kunnen besparen Ik vind er zo snel op de website niets van terug overigens.
Edit: Op Facebook dus wel inderdaad
Oris en Victorinox ook in de min.
Ligt er nog een pro pilot date voor een schappelijk prijsje?
Oris Aquis Date voor 1.320 !
Hier staat alles wel; http://watchessite.nl
Ze hebben ook de pro pilot date op canvas voor 1059,- Niet slecht, maar ook geen koopje.
Ik mag niet voor eigen parochie preken hier denk ik… Maar ik werk er haha… Helaas moeten wij inderdaad stoppen door een trieste reden. We hebben een aantal uitverkoop modellen Meistersinger gekregen die wij mogen verkopen. De normale collectie wordt zonder korting verkocht (we hebben ook nog maar 4 “reguliere” modellen). Overige merken (Oris, 20%/ Victorinox 30%) gaan wel met korting weg.
Bedankt voor de toevoeging en openheid.
Ik had op FB al eerder iets over de reden gelezen. Altijd jammer als een dergelijke onderneming moet stoppen.
…en een victorinox voor 367 euro !!
welke ?
Elf.
Dat is niet zo heel scherp hoor
Er zijn altijd mensen die meer dan 30% korting willen hebben… Kom met een bod waar wij ook nog wat aan hebben, dan gaan we praten ;-). Wij gaan weg met een vervelende reden maar niet omdat we failliet willen…
Misschien moet ik nog even de stad in, bedenk ik me nu. Mag ik naar Stef vragen?
Ja hoor, geen probleem. Ben altijd aanwezig als we open zijn
@Logie, hier misschien nog een kans. Dikke kans dat de meeste voorraad al weg is… Een belletje kan altijd of Stef even persoonlijk benaderen.
*edit
Nu zelfs 995! Sla je slag als je hem nog niet hebt!
Vaak in de etalage en ook wel binnen gekeken. jammer dat jullie moeten stoppen.
Helaas heb ik dit jaar geen horlogebudget, anders was ik zeker even langsgekomen.