Ik dacht, laat ik het eens delen. Tot 80% korting bij Herbers en Jenniskens in Bergen op Zoom. Merken die ze verkopen: Seiko, Ebel, Rado, Longines, Certina, Citzen en nog wat flut merken als Diesel. Wellicht voor iemand de moeite.
Niet echt in de hoek helaas, maar bedankt voor het delen!
Bedankt voor het delen. Helaas geen tijd om langs te gaan… mocht iemand er wel langsgaan en er een mooie conquest 39mm liggen… pm me🤗
1,5 uur (enkel) rijden is me net wat te ver. Anders was ik zeker eens gaan neuzen.
We kunnen altijd een HF meeting doen op het terras er naast nadat de winkel is leeg gekocht
Ik me een minuut afvragen hoe de juwelier genaamd Bergen via Zoom een uitverkoop gaat doen…
Deze hadden ze nog liggen toen ik er laatst lang liep. Ook VHP’s. Daar was de eigenaar erg fan van
helemaal van deze tijd
Enig idee wat hij vroeg voor de VHP’s?
Niet zo uit mijn hoofd. Ik zal er van de week eens langslopen. schiet ik wat foto’s…
Bedankt Nick. Heb ze een bericht gestuurd.
Ik weet niet waarom ze ermee stoppen, maar online is niet zoveel te zien. Bij veel merken een algemeen praatje, maar geen prijzen.
Misschien gevalletje “niet met de tijd mee gegaan”?
Dat klinkt negatief, maar hoeft het niet te zijn. Als ze meer aandacht aan persoonlijk contact besteden, is dat voor veel klanten een pré.
Klinkt op zich interessant maar wel een tyfus eind weg vanaf mijn woonplaats…
Ik denk dat ze tegen pensioen aan zitten en dat de zaken niet al te soepel gaan. Aardige mensen hoor! Maar Bergen op Zoom is niet de juiste stad voor de doelgroep. Zij zijn ook de laatste juwelier helaas in deze stad.
Die zwarte VHP met oranje indices ziet er wel strak uit
Heb ze gemaild.
Dat zijn toch wel serieuze kortingen
Dit zijn volgens mij allemaal longines conquest modellen (o.a. conquest moonphase)
Ik was jaren geleden in een winkel en een klant was bij de balie en wilde het thuis laten bezorgen en zei dat ze in “Berkel en Rodenrijs” woonde. De vrouw achter de balie zei toen dat ze maar 1 woonplaats mocht opgeven.