Ik denk dat ze tegen pensioen aan zitten en dat de zaken niet al te soepel gaan. Aardige mensen hoor! Maar Bergen op Zoom is niet de juiste stad voor de doelgroep. Zij zijn ook de laatste juwelier helaas in deze stad.
Ik was jaren geleden in een winkel en een klant was bij de balie en wilde het thuis laten bezorgen en zei dat ze in “Berkel en Rodenrijs” woonde. De vrouw achter de balie zei toen dat ze maar 1 woonplaats mocht opgeven.
Ik heb zojuist gebeld, en er zou nog 1 Longines Conquest zijn, de maat wisten ze niet en het ging om een quartz versie. Op de foto’s zie ik veel meer conquests liggen. Hoe oud zijn de foto’s?
Net even telefonisch contact gehad met de eigenaresse,
De foto met de 3 horloges met metalen bracelet zijn alle drie damesmodellen,
De foto daarboven zijn allebei met leren band de Conquests, 1x Quartz €455 1x automaat €619.
En de foto daarboven is inderdaad de Spirit nieuw model €1385 voor de quartz uitvoering, en €1725 voor de automaat.
Ga misschien vanmiddag even spieken, gr. Joris
Volgens mij is er helemaal geen quartz uitvoering van de Spirit?? Die duurdere is de Prestige Edition waarbij je zowel de stalen als leren band krijgt, beide uitgerust met een snelwisselsysteem.
Toen ik mijn Longines daar kocht bleef de juwelier maar beweren dat deze niet met de hand op de winden was. Dit zou enkel zijn voor duurdere horloges…… tot zover zijn kennis dus.
Als ik nog niet te laat bent, zou je dan even kunnen spieken of er ook een Certina DS Action, titanium met Powermatic 80 uurwerk ligt.
En zo ja, zou een prijs ook fijn zijn.