Opheffingsuitverkoop Juwelier Bergen op Zoom

Ik weet niet waarom ze ermee stoppen, maar online is niet zoveel te zien. Bij veel merken een algemeen praatje, maar geen prijzen.

Misschien gevalletje “niet met de tijd mee gegaan”?

Dat klinkt negatief, maar hoeft het niet te zijn. Als ze meer aandacht aan persoonlijk contact besteden, is dat voor veel klanten een pré.

2 likes

Klinkt op zich interessant maar wel een tyfus eind weg vanaf mijn woonplaats…

1 like

Ik denk dat ze tegen pensioen aan zitten en dat de zaken niet al te soepel gaan. Aardige mensen hoor! Maar Bergen op Zoom is niet de juiste stad voor de doelgroep. Zij zijn ook de laatste juwelier helaas in deze stad.

Die zwarte VHP met oranje indices ziet er wel strak uit :ok_hand:
Heb ze gemaild.

8 likes

Weet iemand welke modellen dit zijn?

3 likes

Dat zijn toch wel serieuze kortingen

1 like

Dit zijn volgens mij allemaal longines conquest modellen (o.a. conquest moonphase)

1 like

Ik was jaren geleden in een winkel en een klant was bij de balie en wilde het thuis laten bezorgen en zei dat ze in “Berkel en Rodenrijs” woonde. De vrouw achter de balie zei toen dat ze maar 1 woonplaats mocht opgeven.

14 likes

En welke Seiko’s zijn er? :innocent:

3 likes

Die blauwe is de conquest classic. Kan niet zien welke diameter. Ik gok 40mm…

1 like

Ik heb zojuist gebeld, en er zou nog 1 Longines Conquest zijn, de maat wisten ze niet en het ging om een quartz versie. Op de foto’s zie ik veel meer conquests liggen. Hoe oud zijn de foto’s?

Dit lijken mij allen damesmodellen, gezien de verhouding in de grote foto’s, bijvoorbeeld ten opzichte van de spirit die helemaal rechts ligt.

Rechts uit jouw shot volgens mij de Conquest Moonphase 29mm
L3.3804.76.6

Die ‘blauwe’ ook lijkt mij, gezien de verhouding in het doosje

1 like

Foto’s zijn van vanmorgen. Die conquest is denk ik de 39mm

1 like

Die 42mm Spirit voor 1385 is toch wel serieus weinig geld! :open_mouth: Subliem afgewerkt horloge!

Net even telefonisch contact gehad met de eigenaresse,
De foto met de 3 horloges met metalen bracelet zijn alle drie damesmodellen,
De foto daarboven zijn allebei met leren band de Conquests, 1x Quartz €455 1x automaat €619.
En de foto daarboven is inderdaad de Spirit nieuw model €1385 voor de quartz uitvoering, en €1725 voor de automaat.
Ga misschien vanmiddag even spieken, gr. Joris

Volgens mij is er helemaal geen quartz uitvoering van de Spirit?? Die duurdere is de Prestige Edition waarbij je zowel de stalen als leren band krijgt, beide uitgerust met een snelwisselsysteem.

Goed geinformeerd, deze juwelier, dat wel. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Toen ik mijn Longines daar kocht bleef de juwelier maar beweren dat deze niet met de hand op de winden was. Dit zou enkel zijn voor duurdere horloges…… tot zover zijn kennis dus.

2 likes

Als ik nog niet te laat bent, zou je dan even kunnen spieken of er ook een Certina DS Action, titanium met Powermatic 80 uurwerk ligt.
En zo ja, zou een prijs ook fijn zijn.

Ik, veeleisend? Welnee… :joy:

Iemand nog iets kunnen vinden hier?