Ja mooi horloge maar net zo goed een hommage
Wat is een homoge?
Je moet dragen wat jij mooi vindt en niet wat een ander daar van vindt. Want op het eerste gezicht is de combi een mooi geheel. Wat wel jammer is is dat het wilt lijken op een bekend model en dat doet weer afbreuk aan het model.
Maar als jij het mooi vindt dan draag je hem toch gewoon. Lekker belangrijk wat anderen vinden. Tis jouw wereld en jij bent er koning in.
Dat dus.
Ik heb meerdere hommages, o.a. van Smiths.
Gekocht omdat ik ze mooi vind, en omdat de prijs/kwaliteit klopt.
Wat anderen ervan vinden interesseert mij niets. Het is mijn geld.
Zelfs mijn vrouw beĆÆnvloed mijn keuze niet.
Het is gewoon ordinair jatwerk, en met die vergulde kroon wordt hij er niet mooier op ook.
Ik vind dit soort horloges sneu wanneer het andermans verkrijgbare ontwerp is. Wanneer het om een hommage van andermans niet meer te verkrijgen ontwerp is, ja, dan krijg ik er iets meer begrip voor, maar het is niet moeilijk om een DJ te scoren.
Gelukkig is mijn mening voor jouw plezier absoluut niet leidend of zelfs ook maar relevant, dus je moet het gewoon lekker zelf uitmaken.
Eens. Ik zal er althans ook zo naar kijken als ik 'm om de pols draag, wellicht hebben anderen daar niet zoān moeite mee.
Klopt, als een soort revival maakt het inderdaad anders (beter)
Ik heb niks tegen hommages, ik heb er meerdere maar dit is wel een hele lelijke uitvoering zeg, voor 350 dollar plus verzendkosten en btw? Meer dan 450 euro? Nee helaasā¦
Er zijn zulke mooie originele modellen
En als jij een rolex wilt hebben, ga er voor!
Je zult versteld staan wat een beetje tijd kan doen
Lijkt erg op het origineel, en die zou ik ook niet willen dragen.