Ah, het aanbod is niet helemaal 0 dus . Site kende ik trouwens, bestel ik regelmatig wat. Laat ik het dan anders formuleren; het aanbod standaard bandjes dat dit horloge recht aan doet is nihil
Bedankt!!
Prachtig gedaan!
Prachtig verslag en foto’s! Mooi horloge ook uit 1937, mooie maat 43mm voor zo’n handopwinder.
Nou nou nou toch, wat een emotie
Heerlijk verslag
Daar heb je een punt !
Weer zoals gewoonlijk een heel mooi verslag en wat een prachtige Tissot heb je er weer van gemaakt…
Knap staaltje vakwerk geleverd en draag hem maar vaak en veel in goede gezondheid…
Weer een prachtig horloge klaar…
Dank je. Ja ik heb de laatste tijd wel een paar mooie exemplaren weten te verzamelen. Enige nadeel daarvan is, hoe ga ik die nog overtreffen
Na ja; ook van een wat “gewoner” horloge kan ik nog best genieten
ja prachtig en daar kan ik me wel iets bij voorstellen…
Ze zijn zo mooi dat je niets anders meer zou dragen en dat zou zonde zijn …
Mooi werk Wilko Maarruh… jouw pols is te klein. Doe mij hem maar, dan kan jij weer naar een ander passend exemplaar zoeken
Beetje groot Maar wat een prachtige plaat en wat een vakwerk. Complementen
Ik ga gewoon veel spek eten
Zo hoort het
WOW, als ik dit zie besef ik hoeveel ik nog te leren heb. Hoedje af!
Gaaf!
Heerlijk om mee te mogen lezen en wat een mooi werk en schitterend eindresultaat. Dank!
Dank
En gewoon doorgaan. Ik ben ook begonnen met een Chinees schroevendraaiersetje op een Mumbai special
Wat een prachtig horloge en wat een mooi verslag van de reparatie. Respect voor dat!
Dank je
Mooi verhaal, en heel mooie Tissot
Prachtig dat je dit allemaal kan