Opknappen 43 mm Tissot “Portugieser” uit 1937

Ah, het aanbod is niet helemaal 0 dus :sweat_smile:. Site kende ik trouwens, bestel ik regelmatig wat. Laat ik het dan anders formuleren; het aanbod standaard bandjes dat dit horloge recht aan doet is nihil :innocent:

3 likes

Bedankt!! :blue_heart::blue_heart:

1 like

Prachtig gedaan!

1 like

Prachtig verslag en foto’s! Mooi horloge ook uit 1937, mooie maat 43mm voor zo’n handopwinder. :+1:t3:

1 like

Nou nou nou toch, wat een emotie :heart_eyes::sunglasses::innocent:

Heerlijk verslag :ok_hand:

1 like

Daar heb je een punt !

1 like

Weer zoals gewoonlijk een heel mooi verslag en wat een prachtige Tissot heb je er weer van gemaakt…
Knap staaltje vakwerk geleverd en draag hem maar vaak en veel in goede gezondheid… :heart_eyes:
Weer een prachtig horloge klaar… :+1:

2 likes

Dank je. Ja ik heb de laatste tijd wel een paar mooie exemplaren weten te verzamelen. Enige nadeel daarvan is, hoe ga ik die nog overtreffen :thinking: :sweat_smile:
Na ja; ook van een wat “gewoner” horloge kan ik nog best genieten :grin:

2 likes

ja prachtig en daar kan ik me wel iets bij voorstellen…
Ze zijn zo mooi dat je niets anders meer zou dragen en dat zou zonde zijn …

1 like

Mooi werk Wilko :ok_hand: Maarruh… jouw pols is te klein. Doe mij hem maar, dan kan jij weer naar een ander passend exemplaar zoeken :sunglasses:

2 likes

Beetje groot :sweat_smile: Maar wat een prachtige plaat en wat een vakwerk. Complementen :pray:

1 like

Ik ga gewoon veel spek eten :cut_of_meat::poultry_leg::meat_on_bone::rofl::rofl:

3 likes

Zo hoort het :face_with_peeking_eye:

1 like

WOW, als ik dit zie besef ik hoeveel ik nog te leren heb. Hoedje af!

1 like

Gaaf! :clap:

1 like

Heerlijk om mee te mogen lezen en wat een mooi werk en schitterend eindresultaat. Dank!

1 like

Dank :pray:
En gewoon doorgaan. Ik ben ook begonnen met een Chinees schroevendraaiersetje op een Mumbai special :sweat_smile:

1 like

Wat een prachtig horloge en wat een mooi verslag van de reparatie. Respect voor dat!

1 like

Dank je :+1:

Mooi verhaal, en heel mooie Tissot
Prachtig dat je dit allemaal kan :ok_hand:

1 like