Goedenavond,
Zijn er hier leden die hun opleiding in Antwerpen hebben gedaan? Onze zoon heeft interesse, wij worden alleen niet heel veel wijzer van de site van Kisp.
En ik wil ook wel graag weten welke opleiding het beste staat aangeschreven. Schoonhoven heeft niet de beste reviews zag ik, al googlend. Wie kan ons meer vertellen?
Groe en fijne avond, Lilian
hoi Lilian,
welkom, hoop dat je blijft op het mooie forum,
maar een antwoord op je vraag moet ik je schuldig blijven,
ben daar zelf niet zo in thuis,
hoop wel dat je hier nog wel antwoord gaat krijgen.
Op het moment zit ik in Hasselt bij Syntra en volg ik daar de avondopleiding tot horlogemaker. Tot nu toe een echte aanrader, maar misschien zoekt uw zoon een voltijd opleiding? Leraren hebben allen bij Omega gewerkt, bijvoorbeeld als leidinggevende van het service centrum daar, ervaring genoeg dus. Zoals al eerder gezegd kan ik het zeker aanraden, dat doen de Belgen wel goed! Ik heb iemand in de groep die ook bij Schoonhoven gezeten heeft, die vond de school maar ‘slecht’ vergeleken met de huidige, maar toch afgemaakt. Tja… veel keuze is er in Nederland niet natuurlijk…
Dank jullie wel. Hij wil inderdaad een voltijds opleiding doen. Een zo volledig mogelijke. Bij Kisp op de site zie ik verschillende modules staan, ik was benieuwd hoe dat werkt. Omega zou een droom zijn voor hem hij draagt een speedmaster reduced.
Mijn zoon volgt de opleiding in het Technicum te Antwerpen (Londenstraat)
De beroepsrichting start in het 5de jaar en duurt 2 jaar eventueel aan te vullen met een 7de vervolmakingsjaar.
Hij zit nu in het 6de jaar en zal ook het 7de jaar afwerken om aldus de school te verlaten met een A2 diploma.
Wij zijn zeker positief over deze school.
U mag mij steeds contacteren via pb.
Mvg,
H
Dat doe ik graag, ik kan dat alleen niet omdat ik nog maar net lid ben van dit forum. Ik heb veel vragen over deze richting, is het een optie als ik hier mijn email adres neerzet of mag dat niet?
Heb u een pb gestuurd
H
Dat zou ik afraden. Reageer op iemand en dan krijg je vanzelf een bericht zoals nu dus blijkbaar. Het blijft een openbaar forum dus voorzichtig met al teveel persoonlijke informatie kan geen kwaad.