Ik ben alweer een tijdje opzoek naar een nieuw Oris horloge. En kom regelmatig wat tegen op marktplaats. Nu valt me wel op dat er iemand regelmatig horloges aanbied (omgeving Friesland) , die normaal gesproken in Duitsland worden aangeboden. Er worden zelfs de zelfde foto’s gebruikt. Zoals gisteren zag ik een Staghorn op makrplaats die ik ook op de duitse ebay had gezien.
Natuurlijk gelijk een mailtje gestuurd naar beide. En ja ze waren alle 2 nog beschikbaar:thinking: . Dus ik vraag die in NL of zelf gemaakte foto’s zijn. En hij zegt ja. Vreemd dit. Zou het een oplichter zijn? Iemand ervaring ?
Lijkt me wel. Hij verandert altijd zijn marktplaats naam. En locatie wat niet moeilijk is via marktplaats dit is horloge nr 3 wat ik al tegenkom. Beetje vreemd
Volgens mij weet ik wie je bedoelt. Laatst bood ie een horloge aan voor een prijs die te mooi was om waar te zijn. toen vroeg ik hem om foto’s met een bepaalde tijd op het horloge maar die wilde hij niet sturen omdat hij dat ‘onzin’ vond
Hi JessevM,
Ik heb je een bericht gestuurd, laat me weten of het lukt om iets terug te sturen. Anders zoeken we een andere manier om te communiceren.
Ps: welkom op dit mooie forum. Overigens wordt het op het forum heel erg op prijs gesteld om je voor te stellen en wat over jezelf te vertellen etc. We zijn benieuwd!
Ik heb op mijn account de “reageer-limiet” voor vandaag bereikt, dus vandaar dat ik op dit andere account even op uw reactie reageer, zou u weer een berichtje willen sturen, dan kan ik u mijn gegevens sturen.
Hi Jesse, welkom hier! Het is niet de bedoeling dat gebruikers dubbele accounts hebben. En een ‘‘reageer-limiet’’ voor pb’s bestaat volgens mij niet, dus dat zou gewoon moeten lukken
Als je een gebruiker rechtstreeks een bericht wil sturen, kun je op de 3 puntjes klikken die onderaan de reactie staat, en vervolgens op het vlaggetje klikken en het vinkje bij ‘Ik wil rechtstreeks en privé met deze persoon over zijn of haar bericht praten’ aanklikken. Succes ermee!