Je las lekker weg. Goed geschreven. Hopelijk krijg je je geld terug tot op de laatste cent!
Pfoe wat een verhaal, ik hoop dat je alles terug krijgt
Zouden ze in NL ook eens moeten doen. Goed dat het zo is afgelopen
Pffff⦠Succes met de afhandeling!
Gaat goed komen Marcel, wel een naaistreek
Inderdaad. Thx voor het meeleven tijdens het gebeuren Mo!
Wat een verhaal, leest ook als een ware thriller. Het had inderdaad iedereen hier kunnen overkomen. voor de goede afloop!
Joh wat heb jij nog een mazzel gehad zeg, ik hoop dat het helemaal goed gaat komen.
Super te lezen dat het toch allemaal goed lijkt te komen! En gelukkig ook dat je niet stopt met de hobby.
Dank jullie allemaal wel voor het medeleven. Niet alleen in dit draadje maar ook in de vele PMās die ik heb gekregen. Wat hangen hier enorm veel fijne mensen rond! Thx all!
Eerlijk: Als ik een foto van iemand zijn paspoort nodig zou hebben, of andersom iemand de mijne, en me aan een digitaal onderzoek moet laten onderwerpen voordat we een deal kunnen maken, dan hoeft het voor mij niet.
Wat zal je een stress gehad hebben tijdens al dat rechercheren. In ieder geval met wel wat positief resultaat, maar jeetje, wat een gedoe! Voor een horloge!
Sterkte met de afhandeling!
Graag gedaan kerel
Ik hoop het ook en dan ben je hooguit wat tijd kwijt met wat spierpijn van de samengeknepen billen.
En een topic met nu al 132 likes en een mooi verhaal op een verjaardag
Gelukkig heb je een weg gevonden tot een oplossing en ik kan me erg goed indenken hoe het moment aanvoelt dat het besef bij je binnen komt. Zuur en wrang met hopelijk een licht zoete nasmaak
Jouw relaas leest als een thriller. Zeker omdat velen van ons zoān situatie wel herkennen. Vooral als het gaat om een model dat je heel graag wilt.
Het lijkt erop dat het met een sisser af gaat lopen.
Zelf ooit via eBay bij een Engelse verkoper met lange en goede feedback een horloge van ⬠500 gekocht. Daags na mijn betaling kreeg ik een bericht van eBay dat de verkoper verwijderd was!
Na wat speurwerk zijn e-mailadres achterhaald en een geruste mail gestuurd. Hij reageerde snel, en gaf aan dat een en ander het gevolg was van onterechte klachten van 2 kopers. En dat hij sowieso netjes mijn horloge ging versturen. Wat ook is gedaan. Maar ook ik zat ff in de rats.
Gelukkig met een sisser afgelopen! Veel succes
Dank voor het delen van deze ervaring!
Ik hoop dat het anderen behoed voor een soortgelijke ervaring of, gezien het utopische van de vorige zin, andere aanzet om met dezelfde vastberadenheid en speurwerk voor hun rechten op te komen!!
Uiteraard veel succes met het verdere verloop en hoop dat je alles terug krijgt wat van jou is.
En natuurlijk alsnog het gewenste horloge.
Zo zeg, veel tekst maar kauwt toch lekker weg met een bakje koffie op de zondagmorgen, dus dank voor het delen.
Mooi dat het opgelost is/wordt, top
Om jezelf zo goed mogelijk in te dekken tegen fraude bij internetbetalingen zijn dit belangrijke opties,
Doe betalingen met een creditcard.
Dan is je transactie financieel afgedekt bij fraude zoals niet geleverd.
Anders de betalingen doen via een PayPal rekening. Open hierbij een nieuwe tegenrekening zonder saldo erop, indien je een betaling wilt doen stort je dit bedrag van je betaalrekening op de tegenrekening en geeft PayPal toestemming om de bewuste betaling te voldoen met het bedrag van de tegenrekening. Bij fraude is men via PayPal verzekerd en kan er verder geen opnames gedaan worden in verband met dat het konto van de PayPal- en tegenrekening negatief zijn en je eigen betaalrekening met saldo onbekend blijft.
Via beide manieren heb je het risico volledig afgedekt en loop je geen financiƫle schade op.
Wat een verhaal en goed dat je het deelt. Hopelijk komt de laatste cent terug.
Beetje off topic: ik ben ooit opgelicht via marktplaats na contact via mail en telefoon. Vervolgens niets ontvangen en digitaal aangifte gedaan. Acht maanden later werd ik gebeld door de politie en geld is teruggestort. Leerzame ervaring
Dat was nog in de goede oude tijd denk ikā¦