Oplichting

Wat vinden jullie van deze advertentie lijkt mij een echte chronomat met een blauwe band,staat bij zwart.
Mailtje gestuurd verkleuring van de foto zij hij en eh ja verzend alleen maar mailde hij hmmm.
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/471586333-breitling-chronomat-staal-gouden-kast-zwarte-lederen-band.html

Ik weet niet of je de tekst goed hebt gelezen, maar er staat volgens mij heel duidelijk “prijs 250,- euro” dus volledig nep…:S

Als je daarnaast naar de foto’s kijkt…

Mijn advies: heel hard wegrennen!

Eric

Dat is zeker een neppert zoals EricPP al zegt.

Dit is duidelijk te zien aan het hele horloge (band, sluiting en achterkant).

Of het oplichting genoemd kan worden? tja, er wordt zoveel nep aangeboden via marktplaats en zelfs webwinkels. Eigenlijk is het geen oplichting meer te noemen.
Ik zou iig nooit een nepperd omdoen.

Okay duidelijk vind het alleen vreemd dat hij alleen maar opstuurd,en misschien ben ik kleurendoof maar volgens mij is de band toch echt blauw.

Ja mensen die alleen versturen zijn bijna altijd oplichters. En de band is indd blauw. Heeft gewoon ergens fototjes van gehaald.

Of hij verkoopt de horloges wel en wilt niet afspreken zodat mensen dan afhaken.

Ik bedoel komop dat geld voor een nepperd??

kijk hier even naar. dit is pas echt oplichting

meziya Schreef:

http://cgi.ebay.nl/Omega-auto-Mech-Calendar-new-ba
nd-great-runner-/370534799970?pt=LH_DefaultDomain_
0&hash=item5645985a62#ht_500wt_1156

kijk hier even naar. dit is pas echt oplichting

De verkoper heeft wel in de advertentie opgenomen inmiddels dat hij nav een mail uit Nederland de echtheid niet (meer) garandeerd.

Dat geeft in ieder geval een beetje een beeld van de integriteit van de verkoper.

Eric

LeenV Schreef:

meziya Schreef:


http://cgi.ebay.nl/Omega-auto-Mech-Calendar-new-ba

nd-great-runner-/370534799970?pt=LH_DefaultDomain_

0&hash=item5645985a62#ht_500wt_1156

kijk hier even naar. dit is pas echt oplichting

De verkoper heeft wel in de advertentie opgenomen
inmiddels dat hij nav een mail uit Nederland de
echtheid niet (meer) garandeerd.

meziya Schreef:

Dat is zeker een neppert zoals EricPP al zegt.

Dit is duidelijk te zien aan het hele horloge
(band, sluiting en achterkant).

Of het oplichting genoemd kan worden? tja, er
wordt zoveel nep aangeboden via marktplaats en
zelfs webwinkels. Eigenlijk is het geen oplichting
meer te noemen.
Ik zou iig nooit een nepperd omdoen.

Een nep-Breitling voor echt verkopen blijft oplichting, of het nu op kleine of grote schaal gebeurt maakt niet uit.

Ik vind het schaamteloos om zo te adverteren.

Denk ook dat hij een foto ergens vanaf heeft gehaald,en als je toch wat thuisgestuurd zou krijgen dan is het vast een chinees ding van 10 euries.

Ze gaan steeds verder, nu met box papieren etc. Er staat nergens bij dat het een replica is en Marktplaats doet er niks aan.
http://link.marktplaats.nl/473677496

Klopt heb marktplaats al getipt ,maar ze hebben blijkbaar liever dat mensen worden opgelicht.

ze verdienen er geld aan he. Dan zien ze het door de vingers.

zo heb je ook een verkoper uit limburg volgens mij die veel verschillende fake seikos verkoopt.

een schande.zo en zo een schande dat je al 3 euro moet betalen voor een adv.

als je dus een oud klokje van 10 euro wilt verkopen betaal je 3 euro.

mp moet eens aangepakt worden

Wat mij bij al deze advertenties en op eBay en op Marktplaats verbaasd, is dat je de mogelijkheid hebt met Paypal te betalen. Dus altijd een zgn. kopersbescherming.
Het blijven uiteraard fake horloges maar is daar nu zo’n belangstelling voor?.
Wil iedereen graag meedoen? Sommige verkopers op Marktplaats laten zelfs zien waar ze ongeveer wonen ‘‘zie op de kaart’’. Of is dit ook fake?.
Groet,
Jan

Ben eerlijk heb vroeger toen ik het wat minder breed had mij ook eens schuldig gemaakt in Turkije aan een fake breitling.
Wel dat kreng liep per dag 3min achter,nee kwaliteit zie je en voel je elk waar voor zijn geld.
Die troep hoef ik nooit meer .

Als er geen grote vraag naar was dan waren er geen neppers. Conclusie?

Ja, er is dus veeeeeel vraag naar.

meziya Schreef:

ze verdienen er geld aan he. Dan zien ze het door
de vingers.

zo heb je ook een verkoper uit limburg volgens mij
die veel verschillende fake seikos verkoopt.

een schande.zo en zo een schande dat je al 3 euro
moet betalen voor een adv.

als je dus een oud klokje van 10 euro wilt
verkopen betaal je 3 euro.

mp moet eens aangepakt worden

Zet dan een gratis advertentie in de krant of zo. Je hoeft je klokje van 10 Euro niet op MP te zetten…

Ik vraag me altijd af welke boodschap kopers (en dragers) hopen uit te dragen door het dragen van een nepper?
‘Kijk, ik doe mee aan broodroof en ben er trots op’ of
’Zie hier, ik ben net zo fake als mijn horloge’ of

Waarom is alleen MP schuldig? Er zijn kennelijk ook mensen die denken voor 10% van de listprijs een origineel horloge te kopen. Dan lijkt mij de kans wel heel erg groot dat je of een nep exemplaar koopt, of dat het ding misschien gejat is.

Voor deze conclusie hoef je echt geen verstand van horloges te hebben, je hoeft alleen een beetje na te denken.