Oplichting?

Zie:

http://cgi.ebay.nl/SEIKO-EDELSTAHL-AUTOMATIC-DAY-DATE-TAUCHERUHR_W0QQitemZ320156050494QQihZ011QQcategoryZ55194QQcmdZViewItem

Met een buy-it-know prijs van:
Schrik niet!!!
EUR 1.350,00

Ik snap het niet is toch een gewone monster ?
Geen speciale toch ::o
Hij schrijft er ook nog bij dat ze in Duitsland niet worden geleverd :S

Die gasten hebben altijd van die bizarre buy-it-now prijzen. Gaat helemaal nergens over. Oplichting…dat is moeilijk, je bent namelijk vrij om te vragen wat je wilt…

Jürgen Schreef:

Die gasten hebben altijd van die bizarre
buy-it-now prijzen. Gaat helemaal nergens over.
Oplichting…dat is moeilijk, je bent namelijk
vrij om te vragen wat je wilt…

Ja maar als je schrijft dat ze in Duitsland niet worden geleverd riekt het toch wel naar oplichting hoor…

Misschien is het alleen komma op de verkeerde plek?

Daar is iets fout gegaan met de komma.
Ook andere horloges staan geprijsd voor 275000,00 ect.

majary Schreef:

Daar is iets fout gegaan met de komma.
Ook andere horloges staan geprijsd voor 275000,00
ect.

There’s only one way of life and that’s your own

Je kan wel iets fout zetten met de komma…

Maar deze tekst klopt volgens mij ook niet :

Einmalige Gelegenheit
Diese Taucheruhr wurde ausschließlich
für den asiatischen Raum gefertigt und
wurde nicht in Deutschland ausgeliefert !

Niet in Duitsland wel in Nederland (:smiley:

Volgens mij meent hij die prijs echt! Kijk maar eens naar de beschrijvingen bij sommige andere items

Tom V.

waarom is het dan oplichting? En wat vinden jullie van de andere items? zijn die ook niet echt, of vals?

Heb enige dagen dit horloge bij hem aangeschaft. € 626,-

Is een nos. Wat vinden jullie ervan? Toevallig dat ik dus zijn naam nu op het forum tegenkom. Maar ik denk niet dat het een oplichter is. Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

Ze worden toch ook niet in Duitsland geleverd? Ze zijn volgens mij niet bij de Duitse juwelier verkrijgbaar. Misschien had hij zijn omschrijving wat duidelijker moeten maken. Blijft natuurlijk een absurde prijs.

Ik heb deze ‘‘verkoper’’ eens een mailtje gestuurd nadat hij een fake SM300 te koop aangeboden had.
Geen antwoord…

Ik heb de mail nog eens verzonden…
Nog geen antwoord…

GENAAIT!! is hij of zij die deze prijs wil betalen.X(

je bent volgens mij niet goed bij je hoofd als je dat betaald,maar hij mag het vragen en oficieel is het horloge nooit in duitsland geleverd hij liegt dus niet

Hetzelfde veilinghuis dat enige tijd een zakhorloge van patek philippe voor € 1.950.000,-- aanbod.

Nou ja, als je mij 1350 euro geeft, organiseer ik ook wel een Orange Monster voor je. :smiley:
Dit is geen oplichting, dit is pure onkunde (lees: stommiteit) van dit veilinghuis.

Die “Sofort”-prijzen zijn, net zoals de "originele verkoopprijs"bij sommige verkopers nogal “fantastisch” om het woord “leugenachtig” dan nog niet te gebruiken… De oude verkoopstruc dus.

Maar op Ebay.de staat er nog een veel leukere:

Dit is volgens mij pure misleiding en er zeker over. Ik betwijfel sterk of de verkoper ervan echt “onschuldig” en “goedgelovig” is, (td)

http://cgi.ebay.de/BREITLING-NAVITIMER-GMT-RARITAT_W0QQitemZ290159626069QQihZ019QQcategoryZ22202QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Wat denken jullie daarvan ?

Met Heeeel Droevige Groeten,

Morse.

Sorry Morse maar deze begrijp ik niet helemaal.Bedoel je dat dit helemaal geen Breitling is of zie
ik hier iets over het hoofd.:stuck_out_tongue:

Ik heb voor de ‘grap’ al eens eerder een aantal horloges van deze verkoper gevolgd :frowning: Hier is écht niets fout gegaan met een komma… De prijs wordt ook in de advertentie nog eens genoemd en deze verkoper laat m.i. bekenden vaak bieden. Volg zijn eindprijzen maar eens regelmatig. Regelmatig zal iemand toch nog als laatste bieden en dan is het weer gelukt.

Een nadeel van het niet zichtbaar zijn van de bieders. Het ergste is, dat deze verkopers meestal ook nog in de advertentie zetten, dat dit gedaan wordt om de privacy van de koper te beschermen. Als Ebay eens zou kijken in de bied-gegevens, dan zouden ze vaak dezelfde namen tegen komen. Er staan nog wel meer van die grappenmakers op Ebay.de Zolang Ebay dit anoniem bieden in stand houdt, blijft dit natuurlijk gebeuren.

Gr Ron

Kan misschien een echte zijn :wink: , (maar ik ben niet zo’n Breitling kenner, dus kan me vergissen), maar ik vind dit een voorbeeld van iets wat absoluut “overpriced” is, zelfs als het om een origineel gaat (gezien de “staat” van het uurwerk, kijk maar naar de lunette) en de advertentie waarbij de verkoper “bewust” maar “verborgen” (zie laatste zinnetje) geen enkele garantie biedt over de echtheid ervan.

Ben trouwens erg benieuwd of hier een koper voor zal opdagen…

Met Vriendelijke Groeten,

Morse.