Opmerkelijk... ::o ::o ::o

Vandaar dat de horloges uit China zo goedkoop zijn… Er komt helemaal geen handenarbeid aan te pas :sunglasses:

gr,
Hans Mennink

lol (:d

r.e.s.p.e.c.t.!!!

Vanaf vandaag wordt het dus extra goed opletten met horloges uit China; er kán een luchtje aan zitten…

Vanochtend viel mijn oog direct op deze foto; toch al bekend dat in China menig regel met handen en voeten wordt (over)treden?

Hij kan in ieder geval nu in zijn eigen onderhoud voorzien; elk nadeel heb zijn voordeel…

Groet,

Bojo

Misschien nog wel opmerkelijker is dat meer dan 25% van de gehandicapten een baan heeft!

Gelukkig zijn daar veel horloges snel kapot :slight_smile:

Maar zonder dollen: dit is nog eens wat anders dan een l…ig Kerstkaartje schilderen.

Het is voor die jongen heel eenvoudig: of je leert een vak en werkt voor je geld, of je doet niks en je gaat dood van de honger.

Mijn beste,

Grote verbazing, veel bewondering, en het nodige respect. Dus laat ik het maar bij de volgende spreuk houden:
“zien, bewogen worden, in beweging komen” ,
“de ander maakt mij verantwoordelijk en zet mij in beweging” :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Ik las dit vandaag ook in de Metro (trein) en dacht meteen van; eigenlijk zou ik dit moeten posten. Diep respect voor die meneer. Er stond ook bij dat in China (of Japan, maar ik dacht China) van de 83 miljoen invalide, er 22 miljoen werken, daar heb ik ook respect voor en dat is relatief meer dan in Nederland geloof ik. Daar moeten ze ook wel denk ik, ze kunnen ook nergens op terug vallen. Daar wil ik trouwens niks mee zeggen, maar wel dat het gewoon relatief veel is. De man had zijn armen door een stroomstoot verloren, ik wist niet eens dat het kon, maar nu dus wel.

Je moet wel heeeel erg behendig zijn in je tenen om dit te kunnen, daar oefen je wel eventjes op hoor.

Veel respect voor wat deze man doet.

Ik vraag mij echter af hoe hij met een loep aan een spiraal moet werken of vervangt hij alleen maar quartswerkjes?

Dan komen we bij de titel van dit onderwerp, “horlogemaker”…

Ik denk dat deze man inderdaad alleen de basic reparaties uitvoert aan horloges,
lijkt mij onmogelijk dat hij bijvoorbeeld een ""voor en na “” totaal restauratie zou kunnen uitvoeren.

maar inderdaad diep respect dat hij ondanks zijn zware handicap toch een eigen bestaan heeft opgebouwd (tu)

groet André

Ik kan het niet eens mét armen

Zou je het dan wel zonder benen kunnen?! :wink: