Klopt, slechte acteur ook.
Gelukkig besliste Paypal eens een keer in het voordeel van de verkoper
Tweehonderd kilometer de verkoper tegemoet gereden naar Koblenz, de verkoper reed 100 km’s. We kennen elkaar van UhrForum met elkaars referenties
Geen internet om de dikke €3000 over te maken en de man zegt: “Doe maar als je thuis bent”!!
Hij geeft me nog twee flessen wijn uit de regio erbij.
Gelukkig had ik nog een pakje roomboter stroopwafels in cadeauverpakking voor hem
.
Op de eerste parkeerplaats langs de snelweg met internet het geld overgemaakt, voelde anders niet fijn.
Wat een vertrouwen ![]()
.
Thuisgekomen nog prettige appjes heen en weer
Ach,dat heerlijke zorgeloze jaar 2017 ![]()
Fantastisch. Wat een vertrouwen in de medemens had die man!
Met die Anon (die van die Riva) die hier genoemd werd heb ik ook nog een paar deals gedaan,wat een louche figuur was dat zeg,gelukkig is ie geschorst ![]()
Briljant topic!
Mijn ervaring van afgelopen week valt in het niets hierbij, maar nu ik het topic toch tegenkom, waarom niet: een Seiko SPB171 verkocht F2F aan een aardige man die, net als ik, ook een Seiko SLA025 bleek te bezitten. Waarvan er wereldwijd slechts 1500 zijn. Dan is de horlogewereld toch ineens heel klein!
Ik heb eens iemand op MP gehad die bij een afgeketste deal heel vervelend ging doen. Ik werd oplichter genoemd en weet ik veel wat nog meer, bieden met idiote bedragen op andere advertenties etc. Meneer was duidelijk zelf een handelaar op MP maar ik heb mijzelf ingehouden en hem uiteindelijk slechts gerapporteerd bij MP voor zijn gedrag. Ik heb geen idee of dat tot iets heeft geleid.
Ik vond het vrij kinderachtig gedrag om anoniem vanachter je toetsenbord zo tekeer te gaan. Zou zo iemand nou werkelijk denken dat ik mij dan ineens bedenk wel aan zo iemand te willen verkopen om van het gezeur af te zien?
Anonimiteit online is een bitch, IMHO.