Opnieuw gekocht..!

Eerder had ik dit horloge al eens maar heb hem een jaar of twee geleden verkocht. En vandaag heb ik bij Filipuchi in Maastricht een gloednieuwe gehaald en lekker de stickers eraf gepeuterd… De Rolex GMT 116713LN.

Als een kind zo blij!

Nu de foto’s:

Gefeliciteerd! Super aanschaf!

Goed bezig (tu)

BAM!

Mooi man!

Gefeliciteerd!

En…hoe lang mag deze blijven? Of gaat die nu nooit meer weg?

Heb dit horloge eens om de pols gehad en was diep onder de indruk.
Prachtige GMT!
Van harte met je herkansingsaanwinst;)

Errug mooi!

Verso Schreef:

Gefeliciteerd!

En…hoe lang mag deze blijven? Of gaat die nu
nooit meer weg?

Zoals ik er nu over denk is dit zeker een blijver… Moest trouwens nu bijna 3.000 meer betalen voor dezelfde die ik drie jaar geleden ook nieuw kocht… zucht… :wink:

Prachtig ! ! !
Enne … heel herkenbaar … :wink:

Ik heb ooit eens een horloge VERkocht en dan van die eigenaar later opnieuw zelf terug gekocht…

Klinkt dom, maar het is zo…

Geniet er (opnieuw) van

Top man!

Heb van de mijne (stalen versie) ook nog geen seconde spijt.

Gr,

Ron.

Misschien een domme vraag, maar zit er op de cijfers van de lunette ook Luminova ?
Ik bedoel, geeft de lunette ook licht in het donker ?

Ps: Echt een mooie combinatie: staal - goud - zwarte wijzerplaat - en de groene GMT wijzer maakt het plaatje helemaal af ! (tu)

Nee, geeft geen licht. Is palladium.

Gr,

Ron.

Heel erg mooi, van harte (tu)
Bij mij was er de twijfel tussen deze GMT en de Submariner LV, ik ben zelf uiteindelijk voor de LV gegaan, maar deze blijft ook prachtig!

gefeliciteerd, mooie nieuwe aanwinst, veel draagplezier!

Topper(tu)

Geniet ervan!!!

Proficiat! Altijd opvallend om te zien dat mensen toch ‘terug’ kopen na verkoop.

Fantastisch horloge, errug mooi!

Ik heb zelf geen klik met Rolex, maar telkens als ik er 1 zie begrijp ik wel waarom zoveel mensen ze wel mooi vinden. Toch wel een icoon in horlogeland.

Veel plezier… en deze gewoon voor altijd in je bezit houden.

strrrrrrak! veel draai/draagplezier!

Rrr