Opnieuw opheffingsuitverkoop

Sinds mijn interesse voor horloges de laatste maanden weer is opgelaaid en ik wat langer voor de etalages van de diverse juweliers in Amstelveen blijf staan kijken, heeft na juwelier Eweg in het stadshart nu ook juwelier Tromp op de Rembrandtweg besloten de zaak te sluiten en is een opheffingsuitverkoop begonnen. Ik hoop dat de beslissing van deze ondernemers niets met mijn kijkgedrag te maken heeft:).

In de etalage nu o.a. Meistersinger, Bell & Ross en Chronoswiss, maar ik heb ook wel andere goede merken uitgestald gezien. Het gaat boven mijn budget, maar misschien hebben andere forumleden iets aan deze informatie.

Groeten, Tom V.

Tja,
Maar 10% korting, valt een beetje tegen…
Maar wel een hele mooie Meistersinger, alleen die 900 euro…nu even niet.

Ik weet niet hoelang die opheffing gaat duren, maar wie weet gaat de korting omhoog naarmate de laatste dag in zicht komt.

Tom V.

Zo…dus Ome Harry stopt ermee? Geldt dit ook voor de winkel op het Rokin in Amsterdam?

ik ben bij beide zsaken vandaag wezen kijken, maar vond er niet v eel bijzonders tussenliggen, tromp had nog wel grappig spul, maar die andere vooral elysee en nog meer SHIT :stuck_out_tongue: