Opnieuw Te Koop: Certina DS Super PH1000m Black.

Een supergave duiker maar zoals leden wel gemerkt hebben ben ik heel veel van de collectie aan het wegdoen. Hierdoor kun je deze in topstaat voor een mooie prijs kopen. Hij is prima draagbaar voor kleine polsen door de korte lugs.
Te koop:
Merk en model: Certina DS PH1000
Diameter: 43.5mm
Leeftijd: 27-12-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):27-12-2024
Factuur en/of certificaat: Compleet met afgestempeld garantiebewijs met bovenstaande datum.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alle dozen en boekjes erbij. De Nylon band is ongedragen. Bij sommige werd ook een klittenband strap geleverd maar deze set heeft dat niet.
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden is inclusief voor Nederlandse kopers.
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Powermatic 80 en dan het top end kaliber dus zonder plastic onderdelen in het uurwerk.
Prijs: 750 euro inclusief verzekerde verzending.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Excuus voor de stofjes…

27 likes

Even een upje. De Nylon band is louter functioneel en best saai. Hij heeft 20mm lugs en komt pas echt tot leven wanneer je er after market banden op zet.
Waterproof Carbon strap…

Shark Mesh…

Verder staan alle soorten rubber hem ook prima.

3 likes

Hij moet echt vertrekken omdat er een nieuwe Tudor gaat komen.
700 euro inclusief verzekerde verzending.

1 like

Prijsaanpassing:

680 euro inclusief verzekerde verzending… Dat is wel de bodem…